همشهری آنلاین: منابع خبری مصر از تدابیر شدید امنیتی در استان‌های مختلف مصر برای مقابله با تظاهرات اخوان المسلمین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، نیروهای امنیتی مصر برای مقابله با تظاهرات اخوان المسلمین در استان‌های مختلف این کشور تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرده‌اند.

همچنین میدان‌های اصلی دو استان قاهره و الجیزه مصر شاهد حضور گسترده نیروهای ارتش و پلیس این کشور برای مقابله با تظاهرات اخوان المسلمین بوده است.

دستگاه‌های امنیتی در استان الجیزه تاسیسات اساسی و مراکز پلس را با تدابیر شدید امنیتی حمایت می‌کنند.

همچنین پایگاه خبری الیوم السابع گزارش داد که «محمد جمیل» افسر ارتش در ساعت‌های اولیه صبح امروز بر اثر تیراندازی عناصر تروریستی به خودروی وی در منطقه المالیز در شمال سینا کشته شده است.

همچنین هواپیماهای نظامی مصر اهدافی را در جنوب شهر الشیخ زوید واقع در شمال سینا را هدف قرار دادند و منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این حملات محل‌های تجمع افراد مسلح را در این منطقه مورد هجوم قرار داده بود.

همچنین نیروهای امنیتی مصر بعد از کسب اخباری مبنی بر آماده شدن گروه‌های تکفیری برای حمله به اهداف امنیتی تدابیر شدیدی را در شمال سینا به اجرا گذاشته‌اند.

در همین رابطه شبکه خبری المیادین اعلام کرد که بر اثر تبادل آتش بین نیروهای امنیتی و افراد ناشناس در مرکز پلیس شهر 6 اکتبر مصر تعدادی زخمی شدند.

شبکه خبری العربیة نیز اعلام کرد که بر اثر درگیری پلیس مصر با تظاهرات کنندگان در استان اسکندریه این کشور یک نفر از طرفداران اخوان المسلمین کشته شد.

کد خبر 247777
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز