همشهری آنلاین: اولین المپیاد ورزشی سمر ویژه بهبودیافتگان بیماری سرطان با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی، کمیته و آکادمی ملی المپیک به همت موسسه خیریه سمر برگزار می‌شود.

المپیاد سمر

موسسه خیریه سمر، یک موسسه غیردولتی و مردم نهاد محسوب می‌شود که در راستای کمک به بیماران مبتلا به سرطان از سال 86 با کسب مجوزهای لازم از مقامات ذی‌صلاح فعالیت خود را آغاز کرده است و با تمرکز بر حمایت‌های روحی و روانی از بیماران بی‌بضاعت مبتلا به سرطان و بهره‌گیری از بهترین پزشکان و متخصصان در حوزه‌های روانشناسی، ‌تعذیه و ورزش‌های آرام بخش به صورت رایگان به افراد تحت پوشش خود خدمات بسیار مفیدی ارایه می‌دهد.

اولین المپیاد ورزشی موسسه سمر نیز قرار است با حضور 100 بیمار بهبود یافته این موسسه در روزپنج‌شنبه 10 بهمن ماه سال‌جاری در سالن یادگار امام، مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود. دراین مسابقات بیماران بهبود یافته بالای 14 سال در تیم‌های مختلف و در دو گروه بانوان وآقایان به صورت انفرادی و تیمی رقابت خواهند کرد.

در پایان این رقابتها از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی به این عزیزان حکم قهرمانی و مدال اهدا خواهد شد. این مسابقات در 10 رشته ورزشی شامل؛ بسکتبال، تنیس روی میز، دارت، یوگا، مینی تنیس، دوومیدانی، تعادل، لیوان چینی و روپایی برگزار خواهد شد.

این المپیاد با همکاری انجمن ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی، انجمن دارت، انجمن یوگا، کمیته تعادل، کمیته لیوان چینی، کمیته گوی پردار، کمیته روپایی وبا یاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس ومعاونت اجتماعی شهرداری منطقه سه تهران بزرگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 247587
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز