همشهری آنلاین: معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی با شعار «هویت ایرانی اسلامی؛ دانشجوی با نشاط و امیدوار» خبر داد.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت بهداشت، دکتر محمدحسین آیتی نایب رییس جشنواره و رییس شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره فرهنگی «هویت ایرانی اسلامی، دانشجوی با نشاط و امیدوار» گفت: با توجه به اهمیت و لزوم رواج فرهنگ تجویز و مصرف منطقی دارو، خصوصاً در میان دانشجویان گروه‌های پزشکی و استفاده از ظرفیت‌های فکری، ادبی و هنری دانشجویان مبحث «مصرف دارو»، به عنوان بخش ویژه پزشکی این جشنواره‌ در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت هماهنگی در فرآیند اجرای «فعالیت‌های فرهنگی» و «قرآن و عترت» و لزوم عدم تداخل در برنامه‌های پیش‌بینی شده، موضوع ویژه عترت با عنوان سبک زندگی پیامبر اعظم (ص) به این جشنواره اضافه شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر دو موضوع مصرف دارو و سبک زندگی پیامبر اعظم (ص) به ارائه اثر بپردازند و برگزیدگان موضوع ویژه عترت به جشنواره ملی قرآن و عترت راه خواهند یافت.

بر طبق این گزارش، مرحله نهایی ششمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در روزهای اول تا سوم شهریور ماه 1393 برگزار می‌شود.

همچنین در دومین جلسه شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره فرهنگی «هویت ایرانی اسلامی، دانشجوی با نشاط و امیدوار» که با حضور دکتر آیتی، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نایب رییس جشنواره برگزار شد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به عنوان میزبان ششمین جشنواره فرهنگی انتخاب شد.

کد خبر 247388
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز