همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ از پرداخت هزینه‌های درمانی سرپایی بازنشستگان تأمین اجتماعی تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه خبر داد و گفت: از هفتم بهمن هزینه‌های درمانی به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

فارس نوشت: افشین مقصودی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بازنشستگان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به همراه خانواده‌هایشان از خدمات بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ استفاده می‌کنند، اظهار داشت: در این خصوص تأکید کرده‌ایم که خدمات باید به‌روز و مناسب شرایط بازنشستگان باشد.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ تعداد مراکز طرف قرارداد خود را افزایش داده است به طوری که هم‌اکنون بالغ بر 80 درصد از مراکز درمانی و بیمارستانی با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرارداد دارند.

مقصودی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سیاست‌های شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ این است که اسناد و مدارک بیمه‌شدگان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و هزینه پرداخت شده از سوی بیمه‌شدگان را به حساب آنها واریز کند.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در ادامه با اشاره به اینکه بالغ بر 2 و میلیون و 200 هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرار گرفتند، گفت: از 7 بهمن‌ماه بنا داریم هزینه پرداخت شده از سوی بازنشستگان را به حساب آنها واریز کنیم.

کد خبر 246130
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز