همشهری‌آنلاین: سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، اردیبهشت‌ماه سال آینده و همزمان با برگزاری دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

کاظمی دینان

سید غلامرضا کاظمی‌دینان، دبیرکل سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با بیان این مطلب اظهار داشت: موضوع اصلی این کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و رقابت برندها است که در آن به نقش روابط‌عمومی‌ها در ارتقای برند، بررسی‌ استراتژی‌های رقابت با سایر برندها در بازار، چگونگی دفاع از برند در روابط‌عمومی‌های صنعت و... پرداخته می‌شود.

وی افزود: موضوع برندسازی یا برندینگ، توسعه برند، حفظ برند و در نهایت ارتقای برند موضوعی است که امروز بخش‌های مختلف صنعت و خدمات با آن مواجه هستند و در این حوزه‌ها، روابط‌عمومی‌ها نقشی بی‌بدیل و مؤثر دارند.

کاظمی دینان گفت: تلاش داریم در این کنفرانس تجارب موفق برخی روابط‌عمومی‌ها در این حوزه را به مخاطبان ارائه کرده و روش‌های نوین مطرح شده در استراتژی‌های توسعه بازار را ارائه دهیم.

در سومین کنفرانس کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اساتید ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی، مدیران صنایع، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت حضور در این کنفرانس یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.i-pr.ir مراجعه کنند.

کد خبر 245638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار