همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم بازخوانی وقایع فتنه سال ۸۸ تاکید کرد.

نقدی

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی درحاشیه بازدید از برخی پایگاه های بسیج قم، ضمن اشاره به نزدیکی سالگرد 9 دی و ایام دهه بصیرت گفت: با وجود آنکه از فتنه سال 88 فاصله گرفته ایم، اما همچنان شیطنت ها و فضاسازی های بیشتری از سوی دشمنان در رسانه ها مطرح است.

وی با بیان اینکه باید بر این شیطنت های دشمنان غلبه کرد، تاکید کرد: وقایع فتنه، دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی و هر آنچه که در سال 88 اتفاق افتاد باید یکبار دیگر بازخوانی و به روز شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بازدید خود از تعدادی از پایگاه های بسیج قم، در تبیین ویژگی های پایگاه موفق گفت: پایگاه موفق و ایده آل پایگاهی است که فرمانده آن حتی المقدور امام جماعت مسجد محل باشد و بیشترین تعداد افراد محله به ویژه جوانان را جذب کند.

وی همچنین با بیان دیگر ویژگی پایگاه موفق بسیج اظهار کرد: یک پایگاه موفق، پایگاهی است که بیشترین تاثیرگذاری را روی فضای اجتماعی و فرهنگی محله بگذارد.

نقدی با اشاره به وضعیت بودجه بسیج در سال آینده گفت: بسیج، یک نیروی مردمی است که متکی به بودجه نیست.

وی افزود: یک سری کارها مثل آموزش نظامی دانش آموزان، راهیان نور دانش آموزی و بخش زیادی از اردوهای جهادی که بخش زیادی از هزینه ها را به خود اختصاص می دهد، در چارچوب وظایف نظام و از ماموریت های بسیج است و در سطح ملّی انجام می شود.

کد خبر 243932
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز