گروه شهری: «اساسا تک‌‌تک مشکلات موجود در شهر تهران را نمی‌شود با نظرات و مدیریت چندگانه نهادها و سازمان‌های مختلف حل کرد.

 مشکلات پایتخت حل نمی‌شود مگر با مدیریت یکپارچه شهر. وقتی یک مدیریت واحد مسئولیت کارهای آلودگی هوا را برعهده بگیرد همان مدیریت هم در برابر پاسخگوی همه مسائل مربوطه خواهد بود بنابر این هوای پاک، مدیریت یکپارچه می‌خواهد»؛ اینها را مرتضی طلایی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید. البته وی اضافه می‌کند که در این زمینه باید اختیارات لازم به آن مدیریت داده شود. طلایی در مورد راهکارهای حل شدن مشکل آلودگی هوای تهران به همشهری می‌گوید: «تا وقتی که در این خصوص ارگان‌های گوناگون شهری - اجتماعی مانند سازمان حفاظت محیط‌زیست، راهنمایی و رانندگی، استانداری، فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و... بخواهند راهکارهای مختلف خود را ارائه دهند مشکل آلودگی هوا رفع نمی‌شود. پس باید یک مدیریت واحد در زمینه‌های گوناگون سازمان‌ها را به هم ارتباط دهد.»

وی معتقد است که باید مسائل مربوط به شهر تهران در حوزه‌های مختلف به‌صورت یکپارچه مدیریت شود. سخنان طلایی بر این مسئله تأکید می‌کند که نباید در شرایطی قرار بگیریم در شرایط اضطرار باشیم و آن وقت بخواهیم تصمیمات عجولانه بگیریم.

کد خبر 243888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز