همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران از پرداخت ۵۰ میلیون تومان پول به باشگاه داماش برای بازی کردن مقابل استقلال خبر داد.

مهدی تاج

مهدی تاج درباره حل شدن مشکل داماش گیلان برای بازی کردن با تیم فوتبال استقلال به ایسنا گفت: داماشی‌ها مصر بودند که به خاطر مشکلات مالی مقابل استقلال بازی نکنند اما صحبت‌هایی با امیر عابدینی مدیرعامل این باشگاه انجام دادیم و قرار بر این شد این بازی انجام شود.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید AFC نظارت دقیقی روی شرایط لیگ‌ها دارد و قطعا لغو بعضی‌ از بازی‌ها به این شکل، از امتیازات ما می‌کاهد. همه تلاش کرده بودند که آن 908 امتیاز به دست آمد و نباید کاری کنیم امتیازهای ما کم شود.

رییس سازمان لیگ فوتبال از پرداخت 50 میلیون تومان پول به باشگاه داماش خبر داد و گفت: داماش مدت‌هاست مشکل مالی دارد و واقعا نمی‌خواستند در این بازی هم حاضر شود اما 50 میلیون تومان از محل درآمد این تیم در سازمان لیگ به آن‌ها پرداخت شد تا بتوانند شرایط لازم برای بازی با استقلال را به دست آورند. اگر این بازی لغو می‌شد، آن وقت برای بازی‌های بعد هم تیم‌ها احتمال می‌دادند داماش نتواند در بازی‌ها حاضر شود و نظم لیگ به هم می‌ریخت.

تاج گفت: امیدوارم در هفته آینده با برگزاری یکی، دو جلسه‌ای که قرار است مابین مدیران داماش و مسئولان مختلف برگزار شود، مشکل این باشگاه حل شود. تمام تلاش سازمان لیگ این است که بازی‌ها را به طور منظم برگزار کند چون همین نظم در امتیازگیری ما از AFC اثرگذار است. امیدواریم بتوانیم برخی دیگر از مطالبات سازمان لیگ از دستگاه‌های مختلف از جمله صداوسیما را در بحث حق پخش بگیریم تا کمک خوبی هم برای باشگاه‌ها باشیم.

کد خبر 243471
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز