همشهری آنلاین: علی تعقلی طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک منصوب شد.

به گزارش مهر، محمدرضا نعمت‌زاده در حکم انتصاب علی تعقلی آورده است: با استناد به صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ بیست و هشتم آبان ماه سال جاری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد، دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "عضو موظف هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک" منصوب می‌شوید.

همچنین ​با حکم غلامرضا شافعی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، حیدر مستخدمین حسینی به سمت معاون مالی اقتصادی این سازمان منصوب شد.

سازماندهی، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های مالی و اقتصادی سازمان، اعمال مدیریت کلان بر منابع مالی و تهیه طرح‌های توجیهی افزایش سرمایه سازمان، مشارکت در تدوین استراتژی و تهیه برنامه‌های تامین منابع مالی مورد نیاز و جذب سرمایه‌های خارجی و ارائه برنامه بهینه‌سازی ساختار مالی سازمان گسترش و شرکت‌های تابعه و وابسته از جمله ماموریت‌هایی است که شافعی در دستور کار معاون مالی و اقتصادی جدید ایدرو قرار داده است.

همچنین بررسی و پیشنهاد شاخص‌های سودآوری، اقتصادی و بهره‌وری برای ارزیابی شرکت‌ها و سازماندهی شرکت‌های زیانده و راکد و تعامل با سازمان خصوصی‌سازی، پیشنهاد سیاست‌های سازمان در مجامع و نیز نظارت بر نظام کنترل فعالیت‌های مرتبط با اموال و دارایی‌های ثابت، از دیگر ماموریت‌های مهم رئیس هیات عامل ایدرو برای مستخدمین حسینی است که در حکم وی بر آن تاکید شده است.

کد خبر 243463
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز