همشهری آنلاین: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی می توانند تا ۱۵ دی ماه ۹۲ با مراجعه به سامانه الکترونیکی ثبت نام، تقاضای خود را در این سایت ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به محدودیت های هر دانشگاه، تقاضای میهمان شدن، در کمیسیون ویژه میهمانی بررسی و به ترتیب اولویت موافقت بعمل خواهد آمد و نتایج نهایی بعد از برگزاری کمیسیون ویژه میهمانی از طریق سامانه الکترونیکی تا پایان دی ماه اعلام می شود.

تنها به درخواست هایی که از طریق سامانه الکترونیکی در تاریخ مقرر ثبت شده باشند، بررسی می شوند و درخواست حضوری پاسخ داده نمی‌شود.

با توجه به مصوبه هیئت امنای دانشگاه های علوم پزشکی از دانشجویان میهمان متناسب با مقطع و نوع درس شهریه اخذ می‌شود.

ثبت نام در این سامانه هیچگونه حقی برای میهمان شدن متقاضی ایجاد نمی کند و نظر نهایی کمیسیون در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش تقاضای میهمانی قطعی و لازم الاجرا خواهد بود و مسئولیت صحت اطلاعات بر عهده متقاضی است.

دانشجویان پزشکی در هر دانشکده ای قبل از اعلام و ثبت تقاضای میهمان باید به دانشکده مورد نظر در زمینه اجرای برنامه آموزشی تغییر یافته توجه کنند.

حداقل معدل دو نیمسال گذشته برای متقاضیان میهمانی کلیه مقاطع و رشته های تحصیلی 16 است و متقاضیان می‌توانند با دریافت کد رهگیری، مراحل ثبت نام را پیگیری کنند.

کد خبر 242429

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز