همشهری آنلاین: تمبر یادبود شهیده شاخص سال ۹۲ کشور ˈ سیده طاهره هاشمی ˈ عصر پنجشنبه همزمان با برگزاری کنگره ملی این شهیده با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در آمل رونمایی شد.

سیده طاهره هاشمی

به گزارش ایرنا، در مراسم رونمایی از این تمبر تمامی میهمانان شرکت کننده در کنگره شامل حدود 800 تن از زنان بسیجی کشور و مبلغان فرهنگی از 14 کشور اسلامی شرکت داشتند.

سردار ˈ محمدرضا نقدی ˈ از این تمبر یادبود رونمایی کرد و سردار ˈ محمدتقی شاهچراغی ˈ فرمانده سپاه کربلای مازندران ، حجت الاسلام ˈ محمدعلی رحمانی ˈ امام جمعه آمل و برداران و خواهران شهیده هاشمی هم متنی بر تمبر رونمایی شده، نوشتند.

شرکت کنندگان در کنگره ملی شهیده شاخص سال 92 کشور همچنین عصر امروز با حضور در گلزار شهدای آمل واقع در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) و قرار دادن دسته گل بر مزار شهیده سیده طاهره هاشمی و نثار فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

کنگره ملی شهیده شاخص سال 92 کشور صبح امروز در آمل آغاز به کار کرد و با رونمایی از تمبر یادبود و حضور شرکت کنندگان در گلزار شهدا به کارش پایان داد.

رونمایی از کتاب زندگینامه شهیده هاشمی با عنوان ˈ دختری به نام طاها ˈ و قرائت مقاله و شعر از دیگر برنامه های این کنگره ملی بود.

شهید سیده طاهره هاشمی که متولد سال 1346 در روستای شهیدآباد شهرستان آمل بود، غروب روز ششم بهمن ماه سال 60 هنگامی که سرگرم رساندن کمک های دارویی و غذایی به نیروهای بسیج بود، هدف اصابت دو گلوله دشمنان قرار گرفت و به فیض شهادت نایل آمد.

مازندران 29 بانوی شهید تقدیم نظام اسلامی کرد.

کد خبر 242317
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز