پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۹:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین : سازمان هواشناسی برای روز پنج شنبه در نیمه شرقی ایران کاهش دما و برای نیمه غربی افزایش نسبی دما پیش بینی کرد .

آسمان سواحل شمالی کشور و استان اردبیل نیمه ابری در برخی نقاط تمام ابری ، بارش پراکنده و مه آلود.

 آسمان استانهای خراسان شمالی ، جنوبی ، رضوی و سمنان کمی تا نیمه ابری در برخی نقاط با وزش باد و در خراسان شمالی و سمنان در بعداز ظهر با رشد ابر واحتمال رگبار و رعد و برق پراکنده.

آسمان استانهای سیستان وبلوچستان ، کرمان  ، هرمزگان و فارس کمی تا نیمه ابری و وزش باد در برخی نقاط در بعداز ظهر با رشد ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده و در شمال سیستان وبلوچستان با توفان شن و خاک. آسمان استانهای چهار محال و بختیاری ، مرکزی ، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان همدان ،‌کرمانشاه ،‌ایلام ،  کردستان و لرستان کمی تا نیمه ابری در بعدازظهر در برخی نقاط این استانها با رشد ابر و رگبار و رعد و برق.

 آسمان سواحل دریای عمان ،‌تنگه هرمز ، جزایر تنب بزرگ و    کوچک ،‌قشم ،‌کیش ، ابوموسی ، سیری و لاوان صاف تا نیمه ابری در برخی نقاط غبار صبحگاهی.

 آسمان استان تهران کمی تا نیمه ابری گاهی با وزش باد در شرق استان تهران در ساعات بعداز ظهر با رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق. آسمان سایرنقاط کشور صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

کد خبر 2408

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز