همشهری آنلاین: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای میزبانی مناظره میان روسای‌جمهور سابق و فعلی کشور در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، پس از اعلام آمادگی سازمان بسیج دانشجویی برای برگزاری مناظره میان حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور کشورمان و محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور سابق، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پیرو اعلام آمادگی رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور مبنی بر آمادگی این تشکل برای میزبانی مناظره میان رئیس‌جمهور فعلی و سابق، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران آمادگی خود را برای میزبانی این مناظره در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران اعلام می‌کند.

سرانجام با روی کار آمدن دولت یازدهم که با نام دولت راست‌گویان آغاز به فعالیت کرده، رئیس‌جمهور پس از صد روز، گزارش مفصل خود را از کارهای صورت گرفته در طی حدود 3 ماه ارائه کردند.

از آنجا که ملت شریف ایران از رئیس‌جمهور انتظار داشتند تدابیر و اقدامات دولت تدبیر و امید را برای حل مشکلات و معضلات کشور بیان کنند اما برخلاف انتظار، رئیس‌جمهور  بیش از نیمی از زمان سخنرانی و مصاحبه خود را به نقد دولت گذشته پرداختند و در کمال تعجب اقدامات موثر و مثبت دولت گذشته از جمله مسکن مهرو سفرهای استانی که روحانی در تبلیغات انتخاباتی، خود را متعهد به ادامه این کارهای مثبت می‌دانست زیر سوال برد و آنها را نیز به بهانه تورم‌زا بودن و به نام تدبیر به تعطیلی کشاندند.

اقدامات فوق از آنجا که مورد انتقاد دولت مردان گذشته نیز قرار گرفت و جو نااعتمادی و شبهه را در جامعه شعله ور ساخت مورد تکذیب و تائید مخالفان و موافقان قرار گرفت. لذا سخنان رئیس‌جمهور نه تنها به تنویر افکار عمومی کمکی نکرد بلکه دلسوزان و مردم عزیز ایران اسلامی را دچار تشویش اذهان کرد.

سخنان ریاست‌جمهور و زیر سوال بردن دولت قبل در حالی صورت گرفت که هیچ راه حل جایگزین برای حل معضلات کشور از سوی ایشان پیشنهاد نشد و به عبارتی کل تدابیر دولت تدبیر و امید، در به تعطیلی کشاندن طرح‌های مثبت دولت قبل از جمله مسکن مهر، سفرهای استانی و همچنین توزیع شیر رایگان در مدارس خلاصه شد.

ملت عزیز ایران اسلامی از رئیس‌جمهور منتخب انتظار دارد که علاوه بر دوری و احتذار از نقاط ضعف دولت قبل آنها را به نقاط مثبت تبدیل کرده و نقاط مثبت گذشته را نیز با اعمال و گفتار خود تقویت کند.

طبیعتاً هیچ دولتی معصوم نیست و نقاط ضعف و قوت فراوانی دارد اما انتظار آن است که دولت راست‌گویان برای نقاط منفی راه حلی ارائه دهد نه اینکه نقاط مثبت را نیز زیر سؤال ببرد.

از سویی در سه ماه گذشته شاکله دولت راست‌گویان در وزیر پر تلاش امور خارجه و این وزارتخانه خلاصه شده است؛ نظر به اینکه با استحکام ساخت درونی نظام است که مشکلات حل خواهد شد و باید تلاش بر تولید داخل باشد، حال این سؤال در اذهان تداعی می شود که آیا وزارتخانه‌های دیگر نیز همچون وزارت خارجه فعالیت می‌کنند یا بار مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور نیز بر وزارت امور خارجه محول شده است؟ آیا مشکلات کشور در مسائل گوناگون اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تابعی از اقدامات و مواضع سیاست‌خارجی جمهوری اسلامی ایران است؟

پیرو اعلام آمادگی رئیس سازمان بسیج دانشجویی مبنی بر آمادگی این تشکل برای میزبانی مناظره بین رئیس‌جمهور فعلی و قبلی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران آمادگی خود را برای مناظره بین رؤسای‌جمهور سابق و فعلی، محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران و برای تحقق آیه شریفه" الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ" اعلام می‌دارد.

کد خبر 240617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز