یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران همچنان منتظر صدور حکم شهردار از سوی وزیر کشور هستند.

به گزارش ایسنا خسرو دانشجو روز یکشنبه 20 خرداد، پس از پایان دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که همچون هفته گذشته در دو بخش با حضور و بدون حضور مستمع برگزار شد در ادامه به خبرنگاران، گفت: تعجب می‌کنم چرا همچنان صدور حکم شهردار بلاتکلیف است.

وی افزود: از وزیر کشور استدعا دارم هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف شهردار اقدام و حکم شهردار را از بلاتکلیفی خارج کند.

وی در خصوص مهلت زمانی صدور حکم شهردار ، گفت: مهلت زمانی محل اختلاف است ولی همچنان که از قبل اعلام کردم حکم شهردار باید فارغ از این مسایل هر چه سریعتر صادر شود؛ زیرا تاخیر در صدور حکم به صلاح و منفعت شهر نیست.

دانشجو درباره ضرر و زیان تاخیر در صدور حکم شهردار گفت: هر عقل سلیمی می‌داند که داشتن مسئولیت شهرداری تهران بدون حکم صادره به زیان شهر است؛ از سویی دیگر شهرداری برای اتخاذ تصمیماتی همچون عزل و نصب و پیگیریهای مسایل شهری نیازمند حکم است و اگر این حکم به موقع صادر نشود، ‌امور شهر معطل می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار داشت: مستقیما با وزارت کشور صحبت نکرده‌ام و از طریق کانالهای مختلف پیام صدور هر چه سریعتر حکم شهردار تهران را انتقال داده‌ایم و گویا نیاز به برگزاری نشست اعضای شورا با مسوولان وزارت کشور در خصوص صدور حکم شهردار داریم.

کد خبر 23974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز