همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال تی‌اس‌وی نیندورفر آلمان با بیان اینکه تیمش چهار بازیکن اصلی خود را از دست داده است گفت: آینده خوبی در انتظار ماست و ما می‌توانیم در انتهای فصل عنوان مناسبی در لیگ به دست بیاوریم.

مهر نوشت: وحید هاشمیان درباره شرایط تیم فوتبال تی‌اس‌وی نیندورفر و وضعیت این تیم در لیگ دسته پنجم آلمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما با یک بازی عقب افتاده در رده یازدهم جدول قرار داریم اما امتیازات در جدول لیگ دسته پنجم به همدیگر نزدیک است و امکان جبران نتایج وجود دارد.

وی افزود: مهمترین اتفاقی که برای ما رخ داده، این است که چهار بازیکن اصلی ما دچار مصدومیت شده‌اند و ما آنها را از دست داده‌ایم؛ این مسئله ضربه زیادی به ما وارد کرده ولی آینده تیم ما خوب است و قطعا در انتهای فصل در جای مناسبی در جدول قرار می‌گیریم.

مهاجم پیشین تیم ملی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و صعود به این مسابقات، تاکید کرد: خوشحالم که ایران به این مسابقات صعود کرده است. البته بازی‌هایی که ایران در این مرحله از مسابقات دارد، می‌‌تواند یک بازی تمرینی و خوب باشد. با وجود این ما اگر می‌خواهیم در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و مدعی صعود از گروهمان شویم، باید بازی‌های تدارکاتی بهتری را انجام بدهیم.

وی درباره کاندیدا شدن جواد نکونام به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا هم تاکید کرد: امیدوارم امسال شانس نصیب ایران شود و بتوانیم این افتخار را برای کشورمان ببینیم. نکونام از جمله بازیکنانی است که من به او علاقه دارم و به خاطر توانایی هایی که این بازیکن دارد و همچنین یک دهه حضور مثبت در فوتبال، می تواند عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کند.

هاشمیان در پایان بار دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس که او را برای بازی با ستارگان میلان دعوت کردند و به یاد او بودند، تشکر و تقدیر کرد و گفت: متاسفانه با توجه به در پیش بودن بازی‌ها و تمرینات تیم تی‌اس‌وی نیندورفر، نمی‌توانم در این بازی شما را همراهی کنم. بدین‌وسیله برای‌تان آرزوی روزی شاد، لذتبخش و خاطره‌انگیز را دارم.

کد خبر 239607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز