چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: "اسپایدرمن: تاریکی را خاموش کن" پرهزینه‌ترین و البته پرفروش‌ترین نمایش برادوی پس از این که بیش از دو سال بر صحنه ماند، در ماه ژانویه کار اجرایش را به اتمام می‌برد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پس از یک دوره نمایش بیش از دو ساله در برادوی، نمایش موزیکال پرفروش "اسپایدرمن: تاریکی را خاموش کن" در ماه ژانویه به کار نمایش خود خاتمه می‌دهد.

ارایه این نمایش 75 میلیون دلاری که با موسیقی و شعرهای گروه‌های موسیقی که از تهیه‌کنندگانش هم بودند روی صحنه رفت، در طول دو سال و نیمی که اجرا داشت با تحسین و استقبال زیادی روبه رو شد.

اما اجرای این کار دشوار بود و شماری از بازیگران این نمایش (به طور دقیق 9 نفر از آنها) پیش از شروع رسمی کار که ماه ژوئن 2011 بود، دچار آسیب شدند و جولی تیمور کارگردان برنده جایزه تونی که ابتدا در مقام کارگردان وارد این پروژه شد، پس از مدتی از این پروژه کناره گرفت و مبارزه‌ای علنی را با تهیه‌کنندگان آن شروع کرد.

وی بعدا با شکایت تهیه‌کنندگان روبه رو شد اما سرانجام با آنها به توافق رسید و به پروژه بازگشت.

بلیت این نمایش تا ماه آینده کاملا پیش‌فروش شده و این نمایش هر هفته بیش از یک میلیون دلار فروش کرده است اما تنها مشکل موجود برای این نمایش این بود که تولید آن در هر هفته یک میلیون و دویست هزار دلار هزینه داشت و آن را به گران‌ترین تولید در تاریخ برادوی بدل کرد و بزرگترین ورشکستگی مالی برای سرمایه گذارانش هم شد.

تهیه‌کنندگان این نمایش با امید این که تهیه آکروباتیک این نمایش را جایی دیگر ادامه دهند به این نمایش خاتمه می‌دهند.

وال استریت گزارش داده که این نمایش قرار است در لاس وگاس هم به صحنه رود.

تاکنون سخنگوی این نمایش اظهارنظری در این باره نکرده است.

مایکل کول که تهیه ‌کنندگی "اسپایدرمن: تاریکی را خاموش ‌کن" را برعهده داشت، چند سال برای به صحنه بردن این نمایش تلاش کرده بود.

این نمایش به قهرمان مشهور شخصیت کتاب‌ های مصور مارول یعنی "اسپایدرمن" در برادوی جان بخشیده است.

با این حال در این نمایش موزیکال، از زاویه جدیدی به زندگی پیتر پارکر توجه شد.

او که از نوجوانی علاقه شدیدی به علوم دارد پس از این که نیش عنکبوتی جهش ‌یافته وارد بدنش می‌شود، توانایی ‌های غریبی در وجودش می‌بیند.

مجموعه فیلم‌های "اسپایدرمن" که از فیلم‌های پرفروش بوده‌اند، به کارگردانی سام ریمی ساخته شده‌اند و توبی مگوایر نقش اصلی را در آنها بازی کرده است.

نمایش "اسپایدرمن: تاریکی را خاموش کن" از نظر نقدهایی که در مطبوعات بر یک نمایش نوشته شده نیز رکورد شکن شد.

کد خبر 239450
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز