همشهری آنلاین: خبرنگارانی که برای پوشش دادن اخبار المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در روسیه حضور پیدا می‌کنند حق استفاده از تکنولوژی‌های روزانه برای عکسبرداری و به اشتراک‌گذاری اطلاعات را نخواهند داشت.

براساس گزارش فاکس‌نیوز، کمیته المپیک اعلام کرده‌است برای خبرنگارانی که در رقابت‌های المپیک زمستانی 2014 روسیه حضور پیدا می‌کنند استفاده از تکنولوژی‌های روزانه، گوشی‌های موبایل و تبلت‌هایی که با تار و پود زندگی روزمره افراد یکی شده، برای عکسبرداری و به اشتراک گذاری تصاویر ممنوع خواهد بود.

به گفته واسیلی کنوف رئیس خبرگزاری دولتی R-Sport و مسئول کنترل مجوزهای خبرنگاران، استفاده از موبایل برای تصویربرداری از ورزشکاران و تماشاچیان از جانب خبرنگاران تخلفی جدی تلقی شده و منجر به ابطال مجوز فعالیت آنها خواهد شد.

این اخطار به آن معنی است که دیگر خبرنگاران اجازه استفاده از آی‌فون، اینستاگرام و توئیتر را برای ثبت رویدادهای ورزشی و به اشتراک گذاری آنها در لحظه به لحظه برگزاری رقابت‌ها نخواهند داشت.

براساس گزارش وب‌سایت خبری Svoboda این ممنوعیت شامل تمامی گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها از جمله آی‌فون و آی‌پد‌ها خواهد بود. همچنین ممکن است تماشاچیان نیز از به همراه داشتن دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای منع شوند.

کد خبر 238572
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز