همشهری آنلاین: رقابت تنگاتنگ بایرن مونیخ و دورتموند، قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته، بر سر صدرنشینی جدول همچنان ادامه دارد. دورتموند در هفته یازدهم اشتوتگارت را درهم کوبید و بایرن مونیخ نیز بر میزبان خود، هوفن‌هایم غلبه کرد.

Lewand


بوروسیا دورتموند ۶ - اشتوتگارت ۱

پیکار دورتموند و اشتوتگارت آغازگر رقابت‌های هفته ۱۱ بوندس‌لیگا بود. شاگردان یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند، توانستند با ارائه‌ بازی‌ای تماشایی مهمان جنوبی خود، اشتوتگارت را شش بر یک درهم کوبند و جای خود را در رده‌ دوم جدول مستحکم کنند. چهره درخشان این دیدار روبرت لواندوسکی، مهاجم لهستانی دورتموند بود که سه گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند، آن هم در عرض هجده دقیقه.

هوفن‌هایم ۱ - بایرن مونیخ ۲

بایرن مونیخ اگر چه در دیدار با هوفن‌هایم آنچنان خوش ندرخشید، اما در نهایت توانست با پیروزی دو بر یک بر میزبانش ۳ امتیاز دیگر به دست آورد و از صدرنشینی خود در جدول دفاع کند. نخستین گل این دیدار را زوله، بازیکن هوفن‌هایم، در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند، اما دقایقی بعد ماریو منزوکیچ، مهاجم کروات بایرن مونیخ، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و در دقیقه ۷۵ نیز توماس مولر، ملی‌پوش این تیم گل پیروزی را زد.

اینتراخت برانشوایگ ۱ - بایر لورکوزن صفر

تیم ایتنراخت برانشویگ که قعرنشین جدول است، موفق شد در هفته یازدهم بوندس‌لیگا جلوی بلندپروازی بایر لورکوزن را بگیرد و این تیم پرقدرت را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. یکی از چهره‌های درخشان این دیدار، دانیل داوری، دروازه‌بان ایرانی‌تبار برانشوایگ بود که چندین بار با واکنش‌های عالی دروازه خود را بسته نگه داشت.

دانیل داوری

هرتا برلین صفر - شالکه ۲

تیم شالکه  که از جمله نمایندگان آلمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است، هفته یازدهم بوندس‌لیگا را با پیروزی دو بر صفر بر تیم پایتخت‌نشین هرتا برلین به پایان رساند. برلینی‌ها که در حضور نزدیک به ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه المپیک این شهر به مصاف شالکه رفته بودند، حریفی کم و بیش برابر بودند، اما نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده سود جویند و دروازه حریف را باز کنند.

هامبورگ صفر - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲

مونشن‌گلادباخ نیز از دیگر تیم‌های موفق هفته یازدهم بودم. این تیم با عملکردی هوشمندانه و قوی میزبان خود، هامبورگ را دو بر صفر شکست داد و جای خود در رده چهارم جدول را تثبیت کرد. چهره‌ی برتر این دیدار ماکس کروزه، ملی‌پوش تیم گلادباخ بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، یکی در دقیقه ۲۳ و دیگری در دقیقه ۶۳.

نورنبرگ صفر - فرایبورگ ۳

بحران تیم نورنبرگ علیرغم روی کار آمدن یک سرمربی جدید هم پایان نیافته است. این تیم در هفته یازدهم در خانه خود متحمل شکستی سنگین مقابل تیم فرایبورگ شد. نورنبرگی‌ها سه گل از مهمان خود خوردند و تیم آنها تنها تیمی است که در فصل جدید حتی یک بار هم پیروز نشده است.

آینتراخت فرانکفورت ۱ - وولفسبورگ ۲

فرانکفورت که یکی از تیم‌های موفق فصل گذشته بود، در فصل جاری تاکنون عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است. فرانکفورت که در هفته یازدهم بوندس‌لیگا پنجمین دیدار خانگی خود را برگزار می‌کرد، این بار هم نتوانست به پیروزی دست یابد. در مقابل تیم وولفسبورگ در پی پیروزی دو بر یک مقابل فرانکفورت و کسب سه امتیاز دیگر، توانسته است به رده پنجم جدول ارتقا یابد.

آگسبورگ ۲ - ماینتس ۱

موفقیت‌های تیم آگسبورگ همچنان ادامه دارد. این تیم در دوئل با ماینتس در هفته یازدهم بوندس‌لیگا ۲ بر ۱ پیروز شد و جای خود در رده‌های میانی جدول را استحکام بخشید. هر دو گل آگسبورگ در این دیدار را آندره هان، هافبک این تیم به ثمر رساند.

وردر برمن ۳ - هانوفر ۲

به گزارش دویچه‌وله، دیدار وردر برمن و هانوفر که پایان‌بخش رقابت‌های هفته یازدهم بوندس‌لیگا بود، یکی از پرتحرک‌ترین و پرهیجان‌ترین دیدارهای این هفته محسوب می‌شد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت تا این که دقایقی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان، گارسیا گل پیروزی برمن را به ثمر رساند. درخور توجه آن که تیم هانوفر در تمامی دیدارهای فصل جدید در خانه حریفان با شکست روبرو شده است.

کد خبر 237669
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز