همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف با بیان اینکه عارف از انتشار یادداشت روزنامه بهار ناراحت است، گفت: انتشار برخی مطالب در رسانه‌هایی که حامی دکتر عارف محسوب می‌شوند به معنای تایید آن از سوی وی نیست.

ابراهیم پور فرج

به گزارش فارس، علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف در مورد مقاله منتشر شده در روزنامه بهار گفت: مقاله مورد اشاره همانگونه که مدیرمسئول روزنامه مطرح کرده است ناشی از عدم دقت مسئولان روزنامه بوده است و انتشار آن در آستانه عید غدیر پسندیده نبوده است.

خامسیان با بیان اینکه شخص عارف در مقطع فعلی هیچ رسانه ای را تحت مدیریت خود ندارد، گفت: انتشار برخی مطالب در رسانه هایی که حامی دکتر عارف محسوب می‌شوند به معنای تایید آن از سوی وی نمی‌باشد و منتسب کردن آن به عارف، در برخی رسانه‌ها اشتباه و ناشی از کج فهمی است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتساب روزنامه  بهار از سوی روزنامه شرق به عارف گفت: دکتر عارف در مقطع فعلی هیچ رسانه‌ای را تحت مدیرت خود ندارد و اگر رسانه‌ای حامی وی باشد به این معنا نیست مطالب محتوایی آن مورد تایید عارف است.

خامسیان با بیان اینکه عارف از انتشار مقاله مذکور ناراحت است، تاکید کرد: همگان مشی اعتدالی آقای عارف را می شناسند و به آن تاکید دارند به همین دلیل پرواضح است مطالبی که با اعتقادات مومنین زاویه داشته باشد به هیچ وجه مورد تایید آقای عارف نیست.

کد خبر 236521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز