همشهری‌آنلاین: وکیل علی مطهری آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده شکایت دولت دهم از موکلش را تشریح کرد.

فارس نوشت: مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری با اعلام این خبر افزود: در سال 89 آقای مطهری درباره رئیس جمهور وقت اظهار نظری کرد.

وی افزود: همین اظهار نظر باعث شد تا معاون حقوقی ریاست جمهوری نسبت به ایشان اعلام جرم کرده و از علی مطهری موکل بنده شکایت کند.

وکیل مطهری گفت: در طول 2 سال گذشته در شعبه نهم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه موضوع این پرونده در دستور کار رسیدگی قرار داشت.

وی افزود: با توجه به حضور بازپرس منصوری در دادسرای ناحیه 3 ونک شعبه نهم بلاتصدی باقی ماند و در رسیدگی به این پرونده وقفه‌ای ایجاد شد.

ترک همدانی گفت: وقتی برای تعیین تکلیف پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردم متوجه شدم که معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دولت یازدهم نسبت به این پرونده اعلام رضایت کرده است. براساس مستندات موجود در پرونده معاونت حقوقی نامه‌ای خطاب به شعبه بازپرسی نوشته و در آن نامه نسبت به علی مطهری اعلام رضایت کرده است که این رضایت در پرونده موجود است.

وکیل علی مطهری گفت: با توجه به اینکه این اعلام رضایت در پرونده موجود است روال قانونی این است که برای این پرونده موقوفی تعقیب صادر شود و به این ترتیب پرونده مختومه شود.

کد خبر 235813
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز