همشهری آنلاین: کارگاه آموزشی «کاربری دوربین های عکاسی» با ارائه آموزش نکات اصلی کاربرد دوربین های دیجیتال به کار خود پایان داد.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی نصرتی مدرس عکاسی دیجیتال سازمان فنی و حرفه ای که تدریس این کارگاه یک روزه را بر عهده داشت ضمن بررسی منوها و آیتم های مختلف دوربین به آموزش جزئیات کاربرد دوربین پرداخت و به شکل تفکیک شده در این زمینه سخن گفت.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه یک فرد آموزش دیده عکاسی را نمی‌توان صرفا عکاس خوب نامید افزود: چرا که یک عکاس باید در عکس خود چیزهایی مانند صدا را ارائه دهد که در خود عکس دیده نمی‌شود.

نصرتی در این کارگاه یک روزه به مجموعه آیتم های موجود در menu دوربین، حالت های مختلف عکسبرداری، آشنایی با تمامی shortcut ها و دکمه های دوربین و بررسی جزئیات صفحه کنترل دوربین های slr پرداخت.

در پایان این کارگاه مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطاء کرد.

مرکزآموزش فرهنگ فیلم تهران پیش از این نیز کارگاه های عکاسی پرتره، پست مدرنیسم، HDR، عکاسی مطبوعات، رویکردهای نو در عکاسی معاصر، خلاقیت در عکاسی و نورپردازی را برگزار کرده است.

علاقمندان برای اطلاع از برگزاری کارگاه های آموزشی این مرکز به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه کنند و یا با شماره 6-88665525 تماس بگیرند.

کد خبر 234678
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز