همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال غرب کشور گفت: عوامل ضد انقلاب تاوانی سخت و پاسخی محکم و قاطع برای به شهادت رساندن پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان دریافت خواهد کرد.

محمد تقی اوصانلو

به گزارش تسنیم از سنندج، محمد تقی اوصانلو ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پاک 5 شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه با اشاره به اینکه بومی سازی امنیت یکی از اهداف اصلی سپاه و به خصوص قرارگاه حمزه سیدالشهدا در سال های اخیر بوده است اظهار کرد: به برکت خون شهیدان امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است.

وی گفت: شهادت پاسداران بومی سپاه بانه این پیام را به دشمنان شکست خورده نظام و انقلاب داد که امروز مردم و به خصوص جوانان جای جای ایران اسلامی با خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کیان کشور پاسداری و حراست می‌کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به اینکه اقدامات مذبوحانه ضد انقلاب هیچ گاه نتوانسته است حتی ذره‌ای بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازد تاکید کرد: عوامل ضد انقلاب تاوانی سخت و پاسخی محکم و قاطع برای به شهادت رساندن پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان دریافت خواهند کرد.

سردار اوصانلو افزود: سپاه به برکت اطاعت محض از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و بهره مندی از نیروهای جوان و پیرو ولایت تمامی تحرکات دشمنان و عوامل ضد انقلاب را تحت نظر داشته و هرگز اجازه نخواهد داد کوچکترین آسیبی به انقلاب و نظام برسد.

وی گفت: مردم شهید پرور و ولایت مدار استان کردستان و به خصوص مرزداران غیور شهرستان بانه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره و در تمامی صحنه ها یار و یاور نظام بوده اند و این همراهی با به زمین ریخته شدن خون این شهدا بیش از پیش گسترش می‌یابد.

 

کد خبر 234573
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز