همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور برای بهمن ماه ۹۲ از ساعت ۲۰ امروز، از برگزاری این آزمون در روز جمعه ۲۹ آذرماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت‌نام این آزمون تا شنبه، 20 مهرماه ادامه دارد، گفت: پس از اتمام مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا 22 مهرماه فرصت دارند تا در صورت لزوم، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان و نحوه توزیع کارت و همچنین برگزاری آزمون از روز دوشنبه 18 آذرماه، روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و در نشریه پیک سنجش روزهای 18 و 25 آذرماه نی منتشر خواهد شد.

توکلی درباره زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور، تصریح کرد: داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام می‌کنند، در روزهای 27 و 28 آذرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه این آزمون در روز جمعه 29 آذرماه برگزار خواهد شد، درباره زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون، خاطرنشان کرد: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در بهمن ماه 92 منتشر خواهد شد.

 

کد خبر 233920

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز