همشهری آنلاین: دیدار صدرنشین لیگ برتر با نفت تهران با برتری دو بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

هفته دوازدهم

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار دو تیم فولاد و نفت تهران از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

نفت تهران برای نخستین بار است که برابر فولاد در رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی می‌رسد. گل‌های این دیدار را رسول نوید‌کیا و کمال‌الدین کامیابی‌نیا در دقایق 63 و 87 به ثمر رساندند.

در این دیدار احمد آل‌نعمه و حسین ابراهیمی از نفت تهران با کارت زرد داور روبه رو شدند.

این نخستین شکست خانگی فولاد در این فصل بود و با شکست این تیم، آنها 25 امتیازی باقی ماندند؛ هرچند همچنان در رده نخست لیگ برتر حضور دارند اما فاصله رقیبان با این تیم کمتر شد. نفت تهران هم با این سه امتیاز 21 امتیازی شد و در رده سوم جدول ایستاد.

روی عکس کلیک کنید

یاوری: مسئولان فکری به حال زمین حافظیه بکنند

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اگر مسئولان بدشان نمی‌آید، فکری به حال زمین ورزشگاه حافظیه بکنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، محمود یاوری بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان، در نشست خبری پس از بازی گفت: این زمین به‌هیچ عنوان در حد بازی‌های لیگ برتر فوتبال نیست. زمین ورزشگاه شهید دستغیب شیراز هم در سطح لیگ حرفه‌ای ایران نیست. در این زمین بازیکنان باید توانی چند برابر زمین استاندارد را صرف کنند و باز هم بازی روان و خوبی را نمی‌توانند ارایه دهند.

یاوری تصریح کرد: استوک کفش بازیکنان و توپ در بخش‌های خاکی زمین گیر می‌کند و مدام لیز خورده و تعادلشان را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن با 9 دفاع در مواقع حمله تیم فجر دفاع می‌کرد، گفت: بازیکنان فجر از تمام توصیه‌ها تنها دوندگی زیاد را انجام دادند. از این پس باید روی تاکتیک‌های تیمی و فردی بیشتر کار کنیم و با انجام چند بازی دوستانه، تیم را به لحاظ فنی ارتقا دهیم.

یاوری اخراج مجتبی زارع با کارت قرمز مستقیم را صحیح دانست و گفت: فکر می‌کنم بازی از کنترل داور خارج شده بود.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در پاسخ به اظهارات بوناچیچ که گفته بود فشار نیمکت فجر باعث شد داور دو کارت به بازیکنانش نشان دهد، گفت: شاید به خاطر همین فشارها بود که داور به بازیکن ما کارت قرمز داد!

جلالی: انتظار حضور 100 هزار نفری مردم تبریز را دارم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن از مردم تبریز خواست تا ورزشگاه یادگار امام را در بازی بعد پر کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با راه‌آهن که با برد دو بر یک تیمش به پایان رسید، بیان کرد: ‌امروز توانستیم بازی‌ای را ارائه کنیم که مردم آذربایجان به آن علاقه دارند. امروز حاصل کاری جمعی با پشتکار و صبوری زیاد را گرفتیم؛ هر چند می‌توانستیم چهار پنج گل بزنیم اما با حداقل گل‌ بازی را تمام کردیم.

وی ادامه داد: انتظار دارم هواداران تبریزی برای بازی بعد استادیوم یادگار امام را پر کنند و 100 هزار تماشاگر بیاید چون واقعا در بازی بعد نیاز داریم و باید موفق شویم تا به عنوان مدعی جدی خودمان را مطرح کنیم. از همه مردم آذربایجان می‌خواهم تا فرزندانشان را تنها نگذارند. ما هم سعی می‌کنیم در دو هفته آینده تمرین‌های خوبی را پیگیری کنیم تا بهتر از این شویم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در گلزنی مشکل دارد، گفت: در گلزنی واقعا کار کردیم اما بعضی وقت‌ها شاید مشکل تکنیکی نباشد که با چند جلسه تمرین حل شود. موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و به آینده امیدواریم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به دنبال جذب آرش برهانی هستید، تاکید کرد: من هیچ صحبتی با آرش نداشتم و هر چه بود قبل از فصل انجام شد که خود آرش به قولش عمل نکرد.

جلالی همچنین با اشاره به تعویض اجباری که در بازی مقابل راه‌آهن انجام داد، افزود: تعویض اجباری دست مربی را می‌بندد، این هم بخشی از فوتبال است.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در پایان این نشست خبری در واکنش به صحبت خبرنگاری درباره ناراحتی جواد کاظمیان و عدم مصاحبه‌اش با رسانه‌ها، توضیح داد: هیچ وقت بین من و بازیکنانمان دلخوری پیش نیامده است. تنها موضوعی که باعث دلخوری می‌شود بازی نکردنشان است. آنها هم باید شرایط تیم را درک کنند ولی من نه به بازیکنی لطف می‌کنم و نه بازیکنی را مورد جفا قرار می‌دهم. تنها آن چیزی که به صلاح تیم است را در نظر می‌گیرم.

کد خبر 233632
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز