چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

گروه حوادث: زن و مرد جوان که به خاطر نپرداختن پول غذا، یک پیتزا فروش ایرانی در استکهلم را با ضربات مرگبار چاقو مجروح کرده‌اند تحت تعقیب پلیس سوئد قرار گرفتند.

ظهر سه شنبه گذشته زوج جوانی به یک پیتزا فروشی در منطقه شوندل در جنوب استکهلم رفتند و  به مالک ایرانی مغازه سفارش پیتزا دادند.

آنها پس از صرف غذا  بدون آنکه پولی بپردازند، از آنجا خارج شده و در خیابان شروع به دویدن کردند.

 مرد 50 ساله ایرانی وقتی متوجه فرار زن و مرد جوان شد به تعقیب آنها پرداخت ، اما لحظاتی بعد، مرد جوان که هیکل تنومندی داشت به طرف او حمله‌ور شد و با ضربات مشت و لگد وی را نقش زمین کرد. مرد قوی هیکل برای آنکه هیچ سرنخی از خود برجا نگذارد پس از ضرب و شتم مرد میانسال با چاقویی که همراه خود داشت به جان وی افتاد و ضربات متعددی را بر پیکر او فرود آورد.

پس از فرار مهاجمان، در حالی که پیکر نیمه جان و غرق در خون مرد ایرانی بر زمین افتاده بود، شاهدان حادثه،  ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و لحظاتی بعد کارآگاهان جنایی سوئد خود را به محل رساندند. آنها پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان به بازجویی از شاهدان پرداخته و متوجه شدند ضاربان مرد ایرانی، یک زن و مرد مهاجر بودند که پس از این ماجرا در یکی از خیابان‌های فرعی ناپدید شده‌اند.

با به دست آمدن این اطلاعات در حالی که تلاش پزشکان بیمارستان استکهلم برای نجات جان مرد 50 ساله به ثمر نشسته و او از خطر مرگ گریخته بود، کارآگاهان با حضور در پیتزا فروشی به نمونه برداری از بقایای غذای مهاجمان پرداختند تا با انجام آزمایش DNA سرنخی برای شناسایی متهمان به دست آورند.

پلیس استکهلم همچنین برای شناسایی زوج مهاجم، از کسانی که چهره آنان را به خوبی دیده‌اند خواسته است با مراجعه به اداره پلیس متهمان را چهره‌نگاری کنند.

کد خبر 23337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز