چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: نامه شکایت خود را از تایلندی‌ها به‌دلیل کارشکنی‌ آنها در شب گذشته آماده کرده‌ایم و قرار است آن را به AFC‌ بدهیم.

ماجدی سرپرست استقلال

به گزارش تسنیم، شب گذشته ( 26 شهریور) در هتل محل اقامت استقلال در شهر بوریرام تایلند تعدادی از هواداران تایلندی با حالت غیرعادی شروع به ایجاد سروصدا کردند که در نوع خود عجیب بود. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در این خصوص گفت: شب گذشته و در حالی که همه بازیکنان در حال استراحت بودند، به‌یک‌باره متوجه سروصداهای عجیبی در لابی هتل شدیم. همه اعضای تیم سراسیمه خودشان را به لابی هتل رساندند و در عین ناباوری مشاهده کردیم کارناوال‌هایی با حضور مردان و زنانی که حالت طبیعی هم نداشتند در هتل به راه انداخته شده است!

وی افزود: این سروصداها به‌حدی بلند بود که بازیکنان تا ساعت 2 بامداد نتوانستند بخوابند. امیر قلعه‌نویی هم از این مسئله ناراحت شد و به بازیکنان دستور داد هرچه سریع‌تر به اتاق‌های خود بازگردند.

سرپرست استقلال ادامه داد: پس از این اتفاق من به هتل محل اقامت ناظر دیدار بوریرام ــ استقلال رفتم و او را از خواب بیدار کردم و از وی خواستم به هتل محل اقامت‌مان بیاید تا از نزدیک شاهد کارشکنی تایلندی‌ها باشد. جالب اینکه وقتی ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا حرکات تایلندی‌ها را دید به‌شدت از اتفاقات رخ‌داده متعجب شد و حتی از اتفاقاتی که در هتل محل اقامت ما رخ داد فیلم‌برداری کرد.

ماجدی ادامه داد: داستان تایلندی‌ها به اینجا ختم نشد و عده‌ای از بانوان تایلندی در راهروهای منتهی به اتاق بازیکنان ایجاد سروصدا می‌کردند. ما که از شرایط به وجود آمده شوکه شده بودیم تعدادی از بازیکنان را به استخر هتل بردیم تا بتوانند به استراحت بپردازند.

وی اضافه کرد: نامه شکایت خود را از تایلندی‌ها آماده کرده‌ایم و قرار است آن را به AFC‌ بدهیم. ضمن اینکه به فدراسیون فوتبال تایلند هم اعتراض کردیم که چرا درست یک شب قبل از بازی این اتفاقات در هتل رخ داده است. امیدوارم امروز استقلال بتواند بوریرام را شکست دهد تا جواب محکمی به کارشکنی تایلندی‌ها داده باشد. این رفتار آنها باید در تاریخ ثبت شود.

کد خبر 231571
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز