همشهری آنلاین: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره‌های ذیل آن و مصوبات هیئت وزیران، با سقف ۴۴ ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.

متن کامل بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به شرح زیر است:

با عنایت به استعلام های بعمل آمده از سوی دستگاه‌های اجرایی در خصوص ساعات کار ادارات شهر تهران موضوع بخشنامه شماره 1445/200 مورخ 28/1/1390 این معاونت، همچنین پیرو گزارش‌های مراجع قانونی ذیربط منجمله تاکید دیوان محسبات کشور طی نامه شمراه 60/40000 مورخ 3/2/1390 در مورد رعایت مفاد ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره‌های آن به اطلاع می‌رساند، موضوع بخشنامه یاد شده مربوط به شرایط بحرانی و اضطرار در هوای شهر تهران بوده و اجرای این مصوبه در شرایط فعلی موضوعیت ندارد. لذا کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره‌های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران با موضوع ساعات آغاز به کار ادارات و مشاغل در شهر تهران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا نمایند.

بدیهی است چنانچه در هر زمان شرایط بحران و اضطرار از سوی مراجع و مقامات ذیربط اعلام گرددموضوع جهت تغییر در ساعات اداری به دستگاه‌های اجرایی اعلام خواهد شد.

کد خبر 231540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز