همشهری آنلاین: دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها در آخرین اثری که منتشر کرده به بررسی الگوی مصرف روزنامه در شهر تهران پرداخته است.

در این بررسی جامع نگرش مردم تهران به روزنامه‌‌ها، انتظارات مردم و گرایش‌های خبری آنها به تفکیک آمده است.
بر اساس این پژوهش که در اسفند سال 85 آمارگیری آن صورت گرفته است زمان خرید روزنامه، نوع خبرهای مورد علاقه، زمان و مدت مطالعه روزنامه‌ها و دهها فاکتور دیگری که در گرایش مردم به روزنامه و انتخاب روزنامه‌ها تاثیر دارند بررسی شده است.
مطالعه این پژوهش علاوه بر افرادی که در حوزه ارتباطات فعالیت می‌کنند، برای اصحاب رسانه و متخصصانی که در عرصه افکارسنجی نیز مطالعه و کار می‌کنند بسیار ضروری و کاربردی است.

جزئیات بیشتر در باره این موضوع را در اینجا بخوانید

کد خبر 23154

دیدگاه خوانندگان