چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات در خصوص پیگیری فایل صوتی منتشر شده از آیت الله هاشمی رفسنجانی و پیگیری عواملی که در تحریف آن دخالت داشته اند، تاکید کرد: بنده فایل صوتی و تصویری آقای هاشمی را ندیده ام و فرصت نکرده ام در این باره بررسی کنم اما حتما در تشکیلات در خصوص این موضوع کار می شود اما من هنوز گزارشی در این باره ندیده ام.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظرتان در خصوص به کارگیری افرادی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فتنه نقش داشته اند در دولت چیست؟ اظهار کرد: همه را به یک چوب نمی توان راند.

وی درباره تشکیل جلسات شورای هماهنگی دستگاه های اطلاعاتی در دوره جدید افزود: مقدمات این کار آغاز شده است و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: همه نهادهای اطلاعاتی فرزندان یک خانواده هستند و جلسات شورای هماهنگی دستگاههای اطلاعاتی در همین راستا کار خود را ادامه خواهد داد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهار نظر پیشین حجت الاسلام علوی در خصوص امکان بازگشت برخی منافقین که دستشان به افراد بیگناه آلوده نیست،گفت: در گذشته موارد متعددی به کشور بازگشته اند که الان زندگی عادی خود را ادامه می دهند اما درباره افراد جدیدی که متقاضی این کار باشند درحال حاضر اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی اجرای قانون پیگیری نقش آمریکا و انگلیس در کودتای 28 مرداد از سوی دولت یادآور شد: آنها قبول دارند که در سرنگونی یک دولت قانونی دخالت داشته اند.

وی ادامه داد: قطعا دو کشور یادشده باید درباره ایفای نقش در کودتای 28 مرداد پاسخگو باشند.

وزیر اطلاعات در خصوص پیگیری فایل صوتی منتشر شده از آیت الله هاشمی رفسنجانی و پیگیری عواملی که در تحریف آن دخالت داشته اند، تاکید کرد: بنده فایل صوتی و تصویری آقای هاشمی را ندیده ام و فرصت نکرده ام در این باره بررسی کنم اما حتما در تشکیلات در خصوص این موضوع کار می شود اما من هنوز گزارشی در این باره ندیده ام.

حجت الاسلام علوی با اشاره به حضور خود در محافل عمومی نظیر هیئت ها، جلسات عمومی و دانشگاه ها و... گفت: بنده با همه اقشار در ارتباط هستم و در عضویت هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما قرار دارم، اغلب کسانی که بنده را در مراسم های مختلف می بینند ابراز لطف می کنند و بعضا حتی با من عکس می گیرند.

وی اضافه کرد: برخی افراد از این عکس ها در آلبوم های خود استفاده می کنند و به بنده لطف دارند اما برخی افراد بعضا از این عکس ها استفاده هایی خلاف قانون دارند و سوء استفاده می کنند که در این خصوص حتی اگر فرزندم رفتار خلاف قانونی داشته باشد با موضوع برخورد خواهم کرد.

حجت الاسلام علوی همچنین درباره حضور یک فرد غیرمرتبط با خود در حاشیه یک مراسم که از انجام کار خبرنگاران جلوگیری کرده توضیحاتی داد و باردیگر خاطر نشان کرد که این فرد هیچ ارتباطی با وی و محافظانش ندارد بلکه جوانی بوده که قبلا رزومه ای را به وزیر اطلاعات ارائه کرده و پیگیر شروع به کار در این مجموعه بوده است.

کد خبر 231534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز