همشهری آنلاین: مشاور رئیس‌جمهور و سرپرست شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در حکمی، قوام شهیدی را با حفظ سمت به عنوان «معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری نوشت: اکبر ترکان در حکمی قوام شهیدی را با حفظ سمت به عنوان «معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

متن حکم ترکان بدین شرح است:

 جناب آقای قوام شهیدی

 قائم مقام و سرپرست محترم دبیرخانه شورا

 نظر به مراتب تعهد، دانش و توانمندی، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی، بدینوسیله با حفظ سمت به سمت«معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب می شوید.

 با توجه به سیاست های دولت "تدبیر و امید" مبنی بر تعامل و بهره گیری از ظرفیت های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان مقیم خارج از کشور و بستر سازی مشارکت آنان در عرصه های سازندگی و توسعه پایدار ملی، امید است با تعامل مناسب با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی ذیربط، در جهت حل مشکلات هموطنان مقیم خارج از کشور و پیشبرد امور و تحقق اهداف مزبور، برنامه ریزی و اهتمام فرمائید.

کد خبر 231366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز