همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی وزارت علوم با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دانشگاه جامع ایرانیان گفت: پرونده دانشگاه جامع ایرانیان در شورا مطرح می‌شود.

به گزارش تسنیم، غلام‌علی نادری مدیرکل آموزش‌های آزاد و غیرانتفاعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری  با اشاره به آخرین وضعیت دانشگاه جامع ایرانیان در وزارت علوم اظهارداشت: قرار است مجددا مجوز این دانشگاه در شورای عالی انقاب فرهنگی  مطرح شود و پس از نظر نهایی شورا درباره پرونده به وزارتخانه منعکس شود تا ما مراحل بعدی را در وزارتخانه از قبیل بررسی فضا و امکانات دانشگاه مورد بررسی قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این دانشگاه مجوز خود را از شورا دریافت کرده است، آیا برای طی مراحل اداری مجددا باید از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز دریافت کند، افزود: براساس قانون هر دانشگاهی که قصد فعالیت در تهران یا البرز دارد، باید مجوز خود را از شورا دریافت کند، ظاهرا این دانشگاه مجوز خود را در شرایطی دریافت کرده است که اعضا پیشنهاد دادند مجوز بعدی را نیز بگیرد. اگر هم مجوز را گرفته است، تاکنون هیچ مراجعه ای از سوی این دانشگاه برای انجام مراحل مجوز از وزرات علوم نداشته است.

این مقام مسئول در وزارت علوم گفت: من از چند نفر از اعضای شورا شنیدم که پرونده این دانشگاه  مجددا در شورا مطرح می‌شود و در این صورت کار وزارت علوم برای بررسی مجوز آن پس از مجوز اولیه آغاز می‌شود.

کد خبر 230561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز