جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارزش دلار روز جمعه در بازار آسیا با کاهش همراه بود. این در حالی است که سرمایه گذاران منتظر انتشار اطلاعات مربوط به اشتغال در آمریکا هستند که احتمالا نشان دهنده زمان بندی کاهش برنامه خرید اوراق قرضه از سوی بانک مرکزی آمریکا است.

واحد مرکزی خبر نوشت: هر دلار در معاملات ظهر روز جمعه در بازار توکیو، درمقابل 99 ممیز 79 ین داد و ستد شد. این در حالی است که معاملات عصر روز پنجشنبه در بازار نیویورک، هر دلار در مقابل 100 ممیز 12 ین معامله شده بود.

این در حالی است که ارزش یورو در مقابل دلارافزایش یافت و با یک ممیز 3134 دلار داد و ستد شد. اما ارزش هر یورو در مقابل ین کاهش یافت و با 131 ممیز شش ین معامله شد.

یک دلال در یکی از بانک های مهم ا روپایی اعلام کرد احتمال می رود ارزش دلار افزایش یابد.

انتشار ارقام غیر دولتی درباره اشتغال در آمریکا در روز پنجشنبه از بهبود بازار کار در آمریکا حکایت دارد و تحلیل گران و بازارها مشتاقانه منتظر انتشار ارقام رسمی مربوط به اشتغال در آمریکا در ماه اوت هستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، بانک مرکزی استرالیا اعلام کرد:« ارقام منتشر شده در آمریکا طی چند ر وز گذشته نشان می دهد که بانک مرکزی آمریکا در نشست آتی خود انتظار می رود تصمیم بگیرد برنامه های کمک مالی خود را کاهش دهد.»

کد خبر 229935
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز