همشهری آنلاین: سپاهان روی ریل راه آهن متوقف شد. فولاد صدرنشین ماند. فجر و داماش؛ گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان مساوی کردند و سایر نتایج:

در هفته هشتم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل مهمان خود راه‌آهن سورینت تهران با نتیجه بدون گل متوقف شد.

سپاهان که برای رسیدن به جمع تیم‌های در کورس قهرمانی به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت بازی را تهاجمی آغاز کرد اما خیلی زود آتش حملات سپاهان فروکش کرد.

کرانچار که با خلاء هافبک تهاجمی روبرو است در این بازی احسان حاج صفی را به کار گرفت اما او نتوانست همچون محرم نویدکیا خلق موقعیت کند.

راه آهن تهران هم که نمی‌خواست در این بازی بازنده باشد و حتی یک امتیاز هم برایش خوب بود سعی کرد بازی را آرام کند و توپ را در میانه‌های میدان نگه دارد.

محمد غلامی و امین جهان عالیان دو موقعیت خوب گلزنی دراین نیمه داشتند که از دست رفت و در نهایت دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم باز این تیم سپاهان بود که دست به حمله زد اما دفاع خوب راه آهن راه را بر مهاجمان سپاهان بست .

در دقایق پایانی دروازه بان راه آهن تهران سه موقعیت تک به تک را از مهاجمان سپاهانی گرفت تا در نهایت این بازی بدون گل خاتمه یابد.

اشکان خورشیدی داور این دیدار به بهادرعبدی و بهنام برزای از راه آهن کارت زرد نشان داد. فولاد مبار که سپاهان با این تساوی 12 امتیازی در رده ششم و راه آهن تهران 6 با امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

فولاد صدرنشین ماند

تیم فولاد خوزستان در صدرجدول رده بندی مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور باقی ماند. در هفته هشتم این مسابقات ، تیمهای فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان امشب در ورزشگاه تختی اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم فولاد خوزستان با یک گل بر میهمان خود غلبه کرد.

بختیار رحمانی دردقیقه 38 تک گل بازی را به ثمر رساند.

تیم فولادخوزستان با کسب این پیروزی با 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور قرارگرفت و تیم ذوب آهن اصفهان نیز با 9 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دراین بازی ایوب کلانتری ازتیم فولادخوزستان و روح الله عرب وسینا عشوری ازتیم ذوب آهن اصفهان کارت زرد دریافت کرد.
2 هزارنفر ازنزدیک این بازی را تماشا کردند.

سیدحسین زرگر،به همراه علی میرزابیگی و قهرمان نجفی،این بازی را قضاوت کرد. تیم ذوب آهن اصفهان درهفته نهم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور،روز بیست ویکم شهریور به مصاف تیم استقلال تهران می رود وتیم فولادخوزستان،نیز بیست ودوم شهریور رودرروی تیم مس کرمان قرار خواهد گرفت.

  تساوی فجر مقابل داماش

تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان به تساوی رضایت دادند. در هفته هشتم زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 18 و 40 دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف میهمان خود داماش گیلان رفت.
در این دیدار برغم برد فجر در نیمه اول، این تیم در دقایق پایانی تن به تساوی داد. گلهای این دیدار را برای فجر شهید سپاسی

حمید جوکاردقیقه 42 و جابر انصاری دقیقه 45 به ثمر رساندند.

برای تیم داماش نیز روح الله سیف اللهی دقیقه 7 و افشین چاووشی دقیقه 86 گل زنی کردند.
داوری این دیدار بر عهده آقای وسیله بر بود. مصطفی حاجتی و جهانگیر عسگری از داماش در دقایق 45 و 91 کارتهای زرد این دیدار را دریافت کردند.

تیم فجر هم اکنون با کسب تنها 5 امتیاز در مکان پا نزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و نماینده گیلان با 7 امتیاز ، مکان سیزدهم را به خود اختصاص داده‌اند. غلامحسین پیروانی در این دیدار محمد آفند ، مهرداد کریمیان ، محمد رضا حسینی و مصطفی صبری را بدلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما سیامک کوهنورد که پس از اخراج در بازی با تراکتورسازی تبریز با تصمیم جعفری مدیرعامل فجر از تمرینات کنار گذاشته شده بود دوباره به جمع زردپوشان اضافه شد. شاگردان پیروانی در تیم فجر سپاسی در هفته هفتم با 3 گل مغلوب صبا قم شدند و داماش گیلان ، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را با تساوی یک - یک متوقف کرد.

نتایج کلی:

7 بازی در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور امروز در شهرهای مختلف برگزار شد.
* در اهواز : فولاد خوزستان ( یک - صفر ) ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد.
* در تهران : نفت تهران ( یک - صفر ) مس کرمان را شکست داد.
* در قم : صبای قم ( یک - سه ) به تراکتورسازی تبریز باخت.
* در اصفهان : سپاهان اصفهان ( صفر - صفر ) با راه‌آهن سورینت تهران تساوی کرد.
* در تبریز : گسترش فولاد تبریز ( یک - یک ) با استقلال خوزستان به تساوی رسید.
* در انزلی : ملوان انزلی ( صفر - سه ) به سایپا البرز باخت.
* در شیراز : فجر سپاسی شیراز ( دو - دو ) با داماش گیلان به تساوی رسید.

تنها بازی این هفته بین تیم های استقلال تهران و پرسپولیس تهران از ساعت 50 : 18 فردا جمعه برگزار می‌شود.

کد خبر 229922
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز