همشهری آنلاین: مسابقه‌های وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا در حالی برگزار می‌شود که برای دومین سال متوالی تیم شرکت "ملی حفاری ایران" در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند.

تیم وزنه‌برداری ملی حفاری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، مسابقه‌های وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا در حالی 19 تا 25 شهریور (دهم تا شانزدهم سپتامبر) در پیونگ‌یانگ کره شمالی برگزار می‌شود که تیم "ملی حفاری"، قهرمان فصل گذشته‌ لیگ برتر وزنه‌برداری مانند سال گذشته در این رقابت‌ها حاضر نمی‌شود.

مراد حاجتی، مدیرعامل باشگاه "ملی حفاری" درباره علت شرکت نکردن نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: با توجه به هزینه‌هایی که برای اعزام این تیم به کره شمالی وجود دارد، هیات مدیره باشگاه "ملی حفاری" تصمیم گرفت همانند سال گذشته تیم ملی حفاری اعزام نشود، در حالی که سفیر کره شمالی طی تماسی که داشت خواستار حضور تیم "ملی حفاری" در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بود.

وی افزود: قهرمان‌های ملی و المپیک از دل "ملی حفاری" بیرون آمده‌اند. در واقع این تیم، تیم ملی را تجهیز می‌کند و باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد و در مسابقه‌های زیادی حضور پیدا کند، اما متاسفانه تمام موارد را به بحث بودجه متصل می‌کنند. بنابراین با وجود این که تیم "ملی حفاری" در سال‌های گذشته به عنوان نماینده ایران در مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا موفق شده مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی بسیاری را کسب کند، اما امسال نیز به دلیل مسائل مالی نمی‌تواند در این رقابت‌ها حاضر شود.

 

کد خبر 228602
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز