همشهری آنلاین: کرانچار در نشست خبری گفت: جباری جواب اعتماد ما را نداد. او دلش با پیراهن طلایی نیست و در مورد او باشگاه تصمیم می‌گیرد.

اتفاقات باشگاه سپاهان با مجتبی جباری وارد فاز تازه شده است. کنفرانس امروز کرانچار بر سر همین قضیه داغ بود و کرانچار به شدت علیه این بازیکن که به قول مربی دلش با تیم نیست موضع گرفت. مصاحبه سرمربی کروات را به نقل از گل در زیر بخوانید:

  • بر اساس کیفیتی که از تیم انتظار دارم، ما در ۳ هفته اخیر نتیجه خوبی نگرفتیم، من مسئولیت را گردن می‌گیرم که بیش از حد به کیفیت بعضی بازیکنان اطمینان کردم. البته شکست در بازی با فجرسپاسی باعث شد ضمیر ناخودآگاه بعضی بازیکنان بیدار شود که کیفیتی که از آنها می‌خواهیم را به نمایش بگذارند. 
  • اولین کاری که کردیم آنالیز تیم خود در هفته اخیر بود. ما عملکرد تک تک بازیکنان و اشتباهات آنها را آنالیز کردیم البته از این لحاظ مطمئن هستم که کیفیت تیم امسال از تیم پارسال بالاتر است. 
  • خواست ما از هافبک‌های تیم این است که به حمله اضافه شوند که البته این کار را به خوبی می‌کنند اما این را هم از آنها می‌خواهیم که زود برگردند که در این مسئله مشکل داریم. اعتقاد من این است که بعد از آنالیز و نشان دادن تک تک نقضیه ها، مشکلات تیم برطرف شود. 
  • یعقوب کریمی به دلیل شکستگی دنده که در فصل گذشته برایش اتفاق افتاد و ۲ ماه نتوانست بازی کند کمی آمادگی جسمانی‌اش کم شده است هرچند در همان دقایق حضورش در زمین بسیار خوب کار می‌کند و من از او راضی هستم. امروز هم دوباره از ناحیه برایش مشکل به وجود آمد و منتظریم وضعیت او را تا فردا ببینیم و سپس در مورد بازی کردنش نظر نهایی را بدهیم. 
  • از جانب کادر فنی و نه فقط من به جباری اعتماد کردیم منتها جباری اعتمادی که به او شد را نتوانست موجه کند همچنین با اظهارات مستقیم و غیر مستقیم خودش اینطور تداعی کرد که از حضور خودش در سپاهان بزرگ ناراضی است. من و باشگاه هم به او برای هماهنگ تر شدن با جو اصفهان کمک کردیم. 
  • مشروط بر اینکه اوضاع تغییر نکند فعلاً جباری در بازی‌ها نیست، من به او استراحت دادم تا فکر کند، چون اگر او را بخواهم، با صد در صد توانایی‌ و ۶ دانگ او را می‌خواهم. او نشان داد در کنار این رنگ زیبای طلایی نیست من هم به او استراحت دادم پس اگر میل بازی کردن با رنگ طلایی ندارد باشگاه در مورد او تصمیم می‌گیرد. من به عنوان سرمربی اجازه نخواهم داد بازیکنی اخلالی در تیم وارد کند.

گل همچنین نوشت: مجتبی جباری که خبر اخراج او از سپاهان توسط کرانچار رسما تایید شده است اصفهان را ترک کرد و روانه تهران شد.

جباری دیگر خیال برگشتن به اصفهان را ندارد و در تهران منتظر می‌ماند تا هر چه زودتر بتواند قراردادش را با باشگاه اصفهانی فسخ کند. او به این ترتیب تا نیم‌فصل حق بازی در هیچ تیمی را نخواهد داشت و بعد از آن می‌تواند به لیگ برتر بازگردد. شاید با استقلال.

کد خبر 228150
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز