چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۰
۰ نفر

شهرام ناظری همراه با گروه مولوی قطعات خاطره‌انگیز ۳۰سال فعالیت خود در عرصه موسیقی را در مرکز همایش‌های برج میلاد اجرا می‌کند.

شهرام ناظری


محمدحسین توتونچیان، برگزار‌کننده این کنسرت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران گفت: این کنسرت که ادامه اجرای تیرماه شهرام ناظری در نمایشگاه میلاد است برای استقبال و درخواست‌های مخاطبان برای دومین‌بار و البته با تغییر مکان، 3 و 4شهریورماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. وی ادامه داد: به‌منظور رفاه در رفت‌وآمد علاقه‌مندان و نیز تقویت در سیستم نور، صوت و... برج میلاد را برای این اجرا انتخاب کردیم. به گفته توتونچیان این هنرمند در این کنسرت خاطره‌انگیز‌ترین قطعات 30سال گذشته خود همچون «اندک اندک»، «آتش در نیستان»، «قفل زندان» و... را اجرا خواهد کرد.

از سوی دیگر ایسنا اعلام کرده‌است که شهرام ناظری 14و 15شهریور‌ماه در کرمانشاه برای همشهریانش برنامه خواهد داشت. شهاب متقی‌فر، رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه از اعلام آمادگی استاد ناظری برای اجرای کنسرت در تاریخ مذکور در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: تمام شرایط برای برگزاری این کنسرت فراهم است، مگر اینکه این کنسرت به‌صورت یکطرفه از سوی استاد به تأخیر بیفتد. رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه یادآور شد: در زمینه هماهنگی‌های برگزاری این کنسرت تا این لحظه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت‌های بی‌دریغی از انجمن داشته که امیدواریم سایر ارگان‌ها نیز برای اجرای بهتر این کنسرت انجمن را یاری دهند. اجرای شهرام ناظری در محل ورزشگاه امام‌خمینی(ره) کرمانشاه خواهد بود.

کد خبر 227941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز