گروه شهری: ششمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پــژوهش و نوآوری مدیریت شهری با عنوان «جایزه جهانی تهران»۲۳ آذر ماه سال‌ جاری در تهران برگزار می‌شود.

سید محمد مجابی در نشست خبری ششمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری با بیان اینکه با تدبیر شهرداری تهران سعی شد تا در حوزه مدیریت شهری که پیش از این جایزه‌ای در سطح بین‌المللی وجود نداشت، جایزه جهانی تهران مطرح شود، گفت: اتکای همه فعالیت‌ها در شهرداری تهران با تأکید دکتر قالیباف به‌دستاوردهای علمی و پژوهشی است که با رویکرد جهانی و در برقراری ارتباط با اندیشمندان پیگیری می‌شود.

از سال 86  تا کنون 5 جشنواره پژوهش و نوآوری برگزار شده و تعداد آثار رسیده از 610 در سال‌های گذشته اثر به 4970 اثر در سال91 رسید که نشان از استقبال اندیشمندان در این حوزه دارد. مجابی با تأکید بر لزوم ارتباط با کلانشهرهای دنیا گفت: سیاست این جشنواره مبتنی بر مشارکت حداکثری نخبگان و کارشناسان مدیریت شهری است و به‌دنبال آن هستیم تا آرمان‌های سند چشم‌انداز، بهره‌برداری مناسب از فرصت‌ها و تجارب با ارزش موجود محلی، ملی و منطقه‌ای و... محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: شماره اول این اطلس در ناپل ایتالیا رونمایی شد و شماره دوم آن نیز در 3حوزه انرژی، محیط‌زیست و منظر در نیمه دوم سال منتشر خواهد شد.

کد خبر 227749
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز