دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: حق نشر ۶ عنوان از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ناشر ترکیه‌ای فروخته شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یکی از ناشران ترکیه‌ای حق نشر کتاب‌های "امین‌ترین دوست"، "کلوچه‌های خدا"، "دعای موش کوچولو"، "در جست‌وجوی خدا"، "قصه مارمولک سبز کوچولو" و "خداحافط راکون پیر" نوشته کلر ژوبرت را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خریداری کرده است.

بر همین اساس، قرار است این کتاب‌ها که نویسنده در آن به بیان غیرمستقیم مفاهیم دینی و معنوی پرداخته است در قالب یک مجموعه منتشر و در بازار کتاب ترکیه هم‌زمان با بازگشایی مدارس این کشور در مهر ماه عرضه شود.

کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر فرانسوی ساکن ایران است که به زبان فارسی تسلط دارد و تاکنون چندین کتاب‌ او توسط انتشارات کانون منتشر شده است.

به دنبال حضور کانون در بازار جهانی کتاب ایران همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 92 و انجام مذاکره‌ با ناشران کشور ترکیه، حق نشر این کتاب‌ها واگذار شد.

همچنین پیرو گفت‌وگوهای انجام شده با این ناشر ترکیه‌ای، قرار است  خرید حق نشر مجموعه 12 جلدی "مثنوی مولوی" که شامل حکایت‌های مولانا است توسط این ناشر بررسی شود.

این نخستین تجربه بخش کتاب و تصویرگری مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروش حق نشر کتاب‌ به ناشران کشور ترکیه است.

کد خبر 227734
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز