همشهری آنلاین: طی احکامی جداگانه از سوی محمود احمدی‌نژاد رییس دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان، حمید بقایی به عنوان معاون پشتیبانی، شمس‌الدین حسینی به عنوان رییس مجتمع اقتصادی و مالی، محمدرضا شمس اردکانی به عنوان رییس مجتمع علوم پزشکی و بهروز مرادی به عنوان معاون طرح و برنامه و نمایندگی‌های دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان منصوب شدند.

ایسنا نوشت: متن احکام بقایی، حسینی، شمس اردکانی و مرادی که به صورت جداگانه صادر شده به این شرح است:

"استحضار دارید که پیشرفت، تعالی و سعادت جامعه مستلزم حرکت مستمر و هدفمند علمی، پویایی تفکر و اندیشه‌ورزی است. رشد علمی و اعتلای اندیشه، شاخص ظرفیت‌ها و البته شایستگی‌های هر فرد و هر ملتی در تراز ملی و بین‌المللی محسوب می‌شود.

هم‌افزایی حرکت‌های پرشتاب علمی گسترده امروز دانشمندان و متفکران ایران زمین در قالب یک دانشگاه پیشرو در علم و فناوری در تراز جهانی یک ضرورت و نیازمند تلاش عالمانه، دلسوزانه و پیگیر است.

دانشگاه بین‌المللی ایرانیان بر این باور و در ساحت این اندیشه برپا شده است و جهاد علمی و فرهنگی را روح حاکم بر کار و ماموریت اصلی خود می‌داند.

امیدوارم با توکل بر خداوند و استعانت از امام عصر (عج) و با همراهی و همدلی سایر همکاران و استفاده از آرای صاحبنظران حوزه و دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید."

 

کد خبر 227712
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز