همشهری آنلاین: شهاب‌الدین غندالی گفت: ستاد روحانی از برخی افراد برای وزارت آموزش‌وپرورش برنامه خواسته‌اند که من هم برنامه خود را ارائه کردم. تا زمان قطعیت موضوع نمی‌توانم برنامه‌ خود را رسانه‌ای کنم.

تسنیم نوشت: در حالی‌ که روز گذشته تکلیف وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و علوم مشخص و سرپرستان این دو وزارتخانه تعیین شدند اما هنوز فرهنگیان و دانش‌آموزان در انتظار تعیین سرپرست یکی از عظیم‌ترین وزارتخانه‌های کشور یعنی وزارت آموزش و پرورش هستند.

اگر چه تا به امروز اسامی برخی از افراد همچون مهدی نوید ادهم، حجت‌الاسلام محی الدین بهرام محمدیان، علی اصغر فانی، روح الله عالمی، رحیم عبادی و شهاب‌الدین غندالی برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش مطرح هستند.

شهاب‌الدین غندالی در رابطه با حضورش به عنوان سرپرست در وزارت آموزش‌وپرورش گفت: از سوی ستاد آقای روحانی از تعدادی از دوستان برنامه خواسته‌اند که بنده یکی از این افراد بودم ولی هنوز به طور قطع به بنده اعلام نشده است که سرپرست وزارت آموزش و پرورش هستم.

وی از ارائه محورهایی از برنامه‌اش به دلیل آنکه هنوز به طور قطعی به عنوان سرپرست انتخاب نشده است، اجتناب کرد.

شهاب الدین غندالی دارای دکترای حقوق مدیریت در آموزش و پرورش است و مدتی نیز در زمان وزارت مرتضی حاجی، معاون وزیر آموزش و پرورش بوده است وی همچنین زمانی که محمد علی نجفی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش مطرح بود به عنوان یکی از مشاورانش در تیم وی حضور داشت.

شهاب‌الدین غندالی پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله، مدیر کلی آموزش پرورش کرمان، رئیس آموزش پرورش منطقه 13 تهران، معاون پرورشی منطقه 17 تهران، دبیر انجمن اسلامی معلمان ایران و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش در دوران وزارت حاجی را برعهده داشته است.

ظرف امروز یا چند روز آینده سرپرست وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.

کد خبر 227463
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز