چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک عضو شورایعالی سینما گفت: تصمیم گرفتیم تمام اعضای شورایعالی سینما در حضور علی جنتی وزیر ارشاد استعفا دهیم تا وی بتواند آزادانه درباره حضور یا عدم حضور اعضای شورایعالی سینما تصمیم بگیرند.

به گزارش فارس، محسن علی‌اکبری، تهیه کننده و عضو شورایعالی سینما درباره جلسه شورایعالی سینما با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دعوت وزیر ارشاد جلسه پایانی شورایعالی سینما با حضور وی در آخرین روز حضورش در وزارت ارشاد برگزار شد.

وی در ادامه توضیح داد: برخی از بحث‌ها ناقص مانده بود از آن جمله بحث‌های زیربنایی و زیرساختی سینما و بحث‌های نرم افزاری همچنین بحث‌های فیلمنامه و موضوعاتی که می‌توان برای ساخت فیلم ارایه کرد، که جمع بندی و ارایه آن به وزیر ارشاد دولت یازدهم موکول شد.

عضو شورایعالی سینما در ادامه به حضور اعضای کمیسیون در شورایعالی سینما اشاره کرد و گفت: تصمیم گرفتیم تمام اعضای شورایعالی سینما در حضور علی جنتی وزیر ارشاد استعفا دهیم تا ایشان بتوانند آزادانه درباره حضور یا عدم حضور اعضای شورایعالی سینما تصمیم بگیرند. چنانچه نظرشان به ابقای دوستان بود همچنان همین اعضاء حضور خواهند داشت و همکاری را ادامه می‌دهند.

 

کد خبر 227051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز