سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو پسربچه کانادایی روز گذشته مورد هجوم ماری که از یک فروشگاه حیوانات خانگی فرار کرده بود قرار گرفته و کشته شدند.

مار

براساس گزارش NBC، مقامات پلیس کانادا گزارش دادند این دو پسر پنج و هفت ساله صبح روز گذشته در ایالت نیوبرانسویک توسط ماری بزرگ خفه شده‌اند.

این دو قربانی در منزل دوست خود در بالای این فروشگاه حیوانات خانگی عجیب و غریب خواب بودند که مورد هجوم این مار فراری قرار گرفتند. پلیس می‌گوید این خزنده بزرگ از قفس خود در فروشگاه گریخته و از طریق سیستم تهویه هوا خود را به درون ساختمان رسانده است،‌اما هنوز مشخص نیست مار چگونه فرار کرده‌است.

مار توسط پلیس شکار شده و اکنون در توقیف پلیس است و هنوز نوع آن نیز مشخص نیست اما برخی از رسانه‌های محلی نوع آن را پیتون یا بوآ اعلام کرده‌اند.

پیام همدردی و تسلیت فروشگاه Reptile Ocean در فیس‌بوک برای خانواده این دو پسربچه با واکنش تند کاربران مواجه شد و این فروشگاه برای جلوگیری از ادامه یافتن توهین‌ها صفحه خود را به صورت موقت غیرفعال کرد. فروشگاه‌‌های حیوانات خانگی در ایالت نیوبرنسویک اجازه فروش طیف گسترده‌ای از خزندگان را دارند و می‌توانند مارهایی غیر سمی به طول سه متر را به فروش برسانند.

کد خبر 226101
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز