همشهری آنلاین: حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور در امر نظارت بر اجرای قانون اساسی روایت جدیدی از 11 روز خانه نشینی محمود احمدی نژاد مطرح کرد.

مهر در بخشی از گفتگویی مشروح با حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور در امر نظارت بر اجرای قانون اساسی به بررسی 11 روز خانه نشینی محمود احمدی نژاد پرداخته است.

  • در ماجرای 11 روز خانه نشینی آقای احمدی نژاد آیا فرصتی پیش آمد که شما هم با وی صحبت بکنید؟

بله، فرصت پیش آمد ولی ترجیح می دهم وارد این بحث نشویم.

  • آقای احمدی نژاد علت اصلی این ماجرا را به اطرافیان خود چه چیزی عنوان می‌کردند؟

از این ماجرا زمان زیادی گذشته است بهتر است به طور مفصل وارد آن نشویم. در آن دوره یکی از افرادی که به طور مرتب با رئیس جمهور ارتباط داشت من بودم و بین مجلس و دولت ارتباط برقرار می‌کردم و پیام‌ها را به مجلس می‌بردم و اعلام می‌کردم که هیچ مسئله و جای نگرانی وجود ندارد و در نهایت مسئله حتما حل خواهد شد ، یک سری صحبت‌های داخلی است. آقای احمدی نژاد در جلسات داخلی که برخی نمایندگان هم می‌آمدند و با رئیس جمهور ملاقات می‌کردند بارها این مسئله را گفته بودند که این مسئله قابل حل است و هیچ گونه بحث تعارض یا مخالفت با رهبری و ولایت فقیه وجود ندارد و در نهایت هم همین طور شد.

  • در این 11 روز آقای احمدی نژاد در منزل شخصی خودشان بودند؟

11 روز نبود. برخی روزها، روزهای تعطیل بود که به این 8-7 روز اضافه شد. در آن ایام آقای احمدی نژاد هر هفته روزهای دوشنبه در ملاقات با آقا شرکت می‌کردند. 2 تا 3 دیدار خارجی در آن ایام داشتند که از قبل تنظیم شده بود و رئیس جمهور این دیدار را لغو نکردند، ملاقات‌های متعدد با نمایندگان داشتند و حتی خود اعضای دولت هم در چند گروه آمده و مسائل مختلف مثل موضوعات اقتصادی را مطرح می‌کردند.

برخی از روزهای این ایام را هم آقای رئیس جمهور مریض بودند در حالی که این چیزی است که تاکنون شاید کسی آن را نگفته است؛ یک روز یکی از فقهای شورای نگهبان به ملاقات آقای رئیس جمهور آمدند من پیگیری کردم تا این ملاقات انجام شود وقتی این عضو شورای نگهبان به دیدار آقای احمدی نژاد آمد زمانی بود که پزشک بالای سر وی و در حال مداوای رئیس جمهور بود.

  • در آن دوره مسئولیت کارهای آقای احمدی نژاد برعهده چه کسی بود؟

هیچ کاری تعطیل نشده بود کارها سر جای خود و جلسات به موقع انجام می شد و گزارشات از طرف وزرا و اعضای دولت به درست رئیس جمهور می رسید.

کد خبر 225919
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز