همشهری آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به حمایت از مؤسسات تولیدکننده نوشت‌افزار متناسب با فرهنگ اسلامی ــ ایرانی تأکید کرد و گفت: مابه‌التفاوت احکام فرهنگیان شهر تهران امروز 14 مرداد ماه پرداخت می‌شود.

تسنیم نوشت: سیدعلی یزدی‌خواه در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، و تجلیل مقام معظم رهبری از حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، ابراز امیدواری کرد با توجه به شخصیت رئیس جمهور منتخب بتوانند کنار همکاران کارآزموده کشور را از مسیر دشواری که در سایه خباثت شیطان بزرگ قرار گرفته و توطئه شومی که استکبار جهانی برای کشورهای اسلامی طراحی کرده است برهاند و با پیگیری‌های مجدانه، مواضع انقلاب در دنیا تثبیت شود و شرّ دشمنان اسلام به خودشان برگردد.

وی بر پیگیری مجدّانه موضوعات آموزش و پرورش شهر تهران تأکید کرد و افزود: تا آخرین لحظات یک خدمتگزار در نظام باید فرصت خدمتگزاری را مغتنم بشمارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین ضمن اعلام حضور در مناطق 19گانه شهر تهران طی ماههای مرداد و شهریور خواستار پیگیری آخرین وضعیت نیروی انسانی و امور محوله و مأموریت‌های ابلاغی توسط مدیران مناطق شد.

وی ضمن ابراز تشکر از برگزاری مراسم‌های ضیافت نور در مناطق و صدور احکام جدید همکاران فرهنگی اظهار داشت: مابه‌التفاوت احکام فرهنگیان شهر تهران امروز پرداخت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی و گرامی‌داشت هفته دولت افزود: آموزش و پرورش شهر تهران در جشنواره شهید رجایی طی سال قبل موفق به کسب رتبه سوم در گروه دستگاه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و ارتقای رتبه شده است.

وی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش حلول عید سعید فطر بر تکریم ارباب رجوعان و همکاران فرهنگی و پیگیری طرح های تحول اداری و اسناد تحولی آموزش و پرورش تأکید کرد.

یزدی‌خواه بر حمایت از مؤسسات تولیدکننده نوشت‌افزار متناسب با فرهنگ اسلامی ــ ایرانی تأکید کرد.

کد خبر 225909
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز