همشهری آنلاین: تیم ملی ایران پس از شکست برابر ترکیه و اوکراین، بر ایتالیا غلبه کرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسییون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، ملی‌پوشان ناشنوای ایران در اولین مسابقه خود در المپیک ناشنوایان برابر ترکیه با نتیجه 3 بر 1 شکست خوردند.

تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران در دومین مسابقه به مصاف اوکراین رفت و بازی را در نهایت با نتیجه 3 بر 0 (25 به 20، 25 به 18 و 25 به 15 ) واگذار کرد.

تیم ایران در سومین مسابقه هم به مصاف ایتالیا رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود ایران به پایان رسید.

ایران در ست اول و با ارائه یک بازی برتر موفق شد ایتالیا را با نتیجه 25 بر 19 شکست بدهد. در ست دوم ایران بازی پایاپایی را با ایتالیا انجام داد و با وجود این که چند امتیاز از حریفش عقب بود، کار را بارها به تساوی کشاند. با این حال این ست با نتیجه 31 به 29 به سود ایتالیا به اتمام رسید.

در ست سوم بازیکنان ناشنوای ایران بار دیگر به خودشان آمدند و توانستند با ارائه یک بازی کم اشتباه و منطقی با نتیجه 25 بر 18 ایتالیا را شکست بدهند. ایران ست چهارم را هم با روحیه شروع کرد تا در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسد و اولین برد خود را در این مسابقات جشن بگیرد.

ایران با تیم‌های اوکراین، ژاپن، ایتالیا و ترکیه هم گروه است. از هر گروه چهار تیم بالا می‌روند و به صورت ضربدری با همدیگر بازی خواهند کرد.

کد خبر 225060
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز