شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران از پلمب 57 کافی نت متخلف در پایتخت خبر داد.

کافی نت

به گزارش مهر، سردار حسین ساجدی نیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تخلفات متعدد و مکرر این واحدهای صنفی و تشکیل پرونده‌های گوناگون در پلیس فتا تهران و گزارش‌های مردمی در مورد سوءاستفاده این متخلفان در کافی نت‌های غیر مجاز، پلیس تهران ضمن اجرای طرح برخورد با کافی نت‌های غیر مجاز و متخلف از این صنوف بازدید کرد.

وی ادامه داد: در این طرح مالکان کافی نت‌هایی که خلاف مقررات صنفی و هنجاری‌های اجتماعی فعالیت داشته باشند به عنوان متخلف شناخته و واحد صنفی آنها پلمب می‌شود. در این طرح که در طول هفته گذشته اجرا شده است ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ از 352 کافی نت بازدید کرده‌اند که در نتیجه 67 کافی نت به خاطر تخلفات مالکان آن پلمپ شد و تعدادی نیز اخطاریه پلمپ دریافت کردند.

رئس پلیس تهران افزود: به صاحبان تعدادی از واحدهای صنفی بازدید شده نیز تذکرات لازم داده شد. طرح برخورد با کافی نت‌های متخلف شهر تهران در راستای طرح امنیت محله محور و بنا به درخواست خانواده‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه در این طرح با کسانی که سعی در انجام اعمال خلاف قانون و اخلاق دارند بدون اغماض برخورد می‌شود، تاکید کرد: کافی نت های متخلف با ارائه خدمات غیر قانونی در راه آسیب رساندن به جوانان و به تبع آن خانواده‌ها حرکت می‌کنند و وظیفه پلیس است که به این متخلفان برخورد کند.

وی ضمن هشدار به شهروندان تاکید کرد: در خریدهای اینترنتی که از کافی نت‌ها انجام می‌شود رمز خود را در اختیار متصدی قرار ندهید و در صورت اجبار پس از گرفتن موجودی حساب در همان لحظه نیز نسبت به تغییر رمز اقدام کنید. همچنین از ارائه اسناد و مدارک شخصی، رمز‌های ایمیل و وبلاگ و سایت‌های شخصی خود به دیگران پرهیزکنید.

کد خبر 224812
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز