همشهری آنلاین: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه قرآنی «تسنیم» در روز‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ مرداد‌ماه ۱۳۹۲ خبر داد.

به گزارش فارس، سیدسعید سرابی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از برگزاری جشنواره «فیلم کوتاه» قرآنی «آیات» موسوم به «تسنیم» در روز‌های 20، 21 و 22 مرداد‌ماه 1392 خبر داد و گفت: آیین اختتامیه این جشنواره در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی از نمایش فیلم‌های ارائه شده به جشنواره در دو روز خبر داد و گفت: در این جشنواره که طی سه روز در سینما «هویزه» مشهد برگزار خواهد شد، در دو روز نخست فیلم‌ها نمایش داده می‌شود و در روز آخر آیین اختتامیه و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

سرابی از ارسال بیش از 600 اثر به دبیر‌خانه جشنواره خبر داد و گفت: بیش از 600 اثر به دبیر‌خانه جشنواره ارسال شده که 70 اثر به مرحله نهایی راه‌یافته و از بین آنها 16 فیلم کوتاه در روز پایانی تجلیل می‌شود.

آیین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه قرآنی در سینما هویزه مشهد به نشانی مشهد، خیابان دانشگاه، چهارراه گلستان به مدت سه روز برگزار می‌شود.

دومین دوره جشنواره «آیات» سال گذشته آغاز شد و تعدادی از این جشنواره‌ها به سال 1392 موکول شد که با برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه قرآنی «تسنیم» دومین دور از جشنواره‌ «آیات» به پایان می‌رسد.

 

کد خبر 224743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز