همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اهداء تندیس این فدراسیون به آندرانیک تیموریان، ملی‌پوش ارزنده فوتبال کشورمان خبر داد.

Ando

به گزارش سایت فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر لطفعلی پورکاظمی، رئیس این فدراسیون اظهار داشت: با توجه به این که آندرانیک تیموریان در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی با وجود شکستگی از ناحیه دست تا پایان بازی در خدمت تیم ملی بود، فدراسیون پزشکی ورزشی قصد دارد از این ملی‌پوش ارزنده به عنوان چهره سال ورزش در حوزه پزشکی ورزشی تجلیل کند.

وی افزود: به همین مناسبت قرار است هم‌زمان با روز پزشک و طی مراسمی که با حضور جامعه فرهیخته پزشکی ورزشی و مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود، تندیس فدراسیون پزشکی ورزشی به تیموریان اهدا شود.

دکتر پورکاظمی با تمجید از تمامی ورزشکاران رشته‌های مختلف که برای ایران اسلامی افتخار آفرینی می‌کنند، اظهار امیدواری کرد جامعه پزشکی ورزشی ایران همچنان بتواند یاریگر ورزشکاران سراسر کشور و به ویژه ملی‌پوشان رشته‌های مختلف باشد. ملی‌پوشانی چون تیموریان که برای سربلندی ایران حاضرند درد شدید آسیب‌دیدگی را به جان بخرند.

وی همچنین از دیگر اعضای تیم ملی فوتبال هم تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می‌شود، آندرانیک تیموریان در هفته‌های گذشته توسط دکتر محمد رازی، نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تحت عمل جراحی قرار گرفت و به طور کامل بهبود یافته است.

 

کد خبر 224719
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز