سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید براینکه اسامی مطرح شده به عنوان مهمانان مراسم تحلیف تنها گمانه‌زنی است، گفت که تاکنون تصمیم‌گیری در مورد مهمانان مراسم تحلیف اتخاذ نشده است.

شریف حسینی نماینده مجلس

شریف حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار اخباری در خصوص مهمانان مراسم تحلیف، گفت: در مورد اینکه قرار است چه کسانی در این مراسم حضور داشته باشند هنوز تصمیم‌گیری نشده است و این موضوع در جلسات بعدی کمیسیون مشترک مجلس و تیم آقای روحانی مورد بررسی قرار می‌گیرد، از این رو هرچه گفته شده تنها گمانه‌زنی و شایعات است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تعیین مهمانان مراسم تحلیف منوط به تصمیم‌گیری در جلسه مشترک مجلس با تیم آقای روحانی است که در این رابطه مطمئنا هماهنگی و تعامل لازم صورت می‌گیرد، طبیعتا از طرف تیم رئیس جمهور منتخب افرادی به عنوان مهمان معرفی می‌شوند که در جلسات مشترک در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد.

این عضو هیات رئیسه مجلس همچنین در مورد مهمانان خارجی مراسم تحلیف نیز گفت که این کار توسط وزارت امورخارجه انجام می‌شود و این وزارتخانه مسئول دعوت مهمانان خارجی است.

حسینی همچنین در مورد ساعت برگزاری مراسم تحلیف گفت: تاکنون تصمیم‌گیری خاصی در این رابطه نشده است طبیعتا اینکه مراسم صبح یا بعداز ظهر برگزار شود در جلسات آتی مشخص شده و آن را اعلام می‌کنیم.

به گفته وی تمام برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این رابطه دقیق است و تعامل بسیار خوبی بین مجلس و تیم آقای روحانی انجام می‌شود.

حسینی یادآورشد که از طرف مجلس افراشته معاون اجرایی و تعدادی از مدیران کل مجلس درجلسات مشترک با تیم آقای روحانی رئیس جمهور منتخب حضور دارند و کمیته‌هایی نیز در ذیل آن تشکیل شده است، این جلسات به صورت منظم در حال برگزاری است.

کد خبر 224349
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز