یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۱
۰ نفر

شهین تسلیمی بازیگر مجموعه «مادرانه» با اشاره به سختی‌های این مجموعه گفت: دوست دارم مردم پشت صحنه سریال ما را ببینند تا بدانند چه زحماتی پشت این مجموعه نهفته است.

شهین تسلیمی

تسلیمی درباره این تجربه به سوره سینما گفت: در ابتدا فیلمنامه را خواندم، فیلمنامه کامل وجود نداشت. اما چون به سعید نعمت‌الله ایمان داشتم قبول کردم و خیلی هم مشتاق بودم. من برای «خروس» و «دودکش» هم دعوت به‌کار شدم ولی نهایتا در این مجموعه بازی کردم و از این بابت بسیار خوشحالم. نقشی که در مادرانه بازی می‌کنم با کاراکترم در «وضعیت سفید» بسیار متفاوت است. این تفاوت‌هاست که برای من جذاب است و من را مشتاق می‌کند.

این بازیگر اضافه کرد: بازی در سریال‌های‌ماه رمضان برای من و خیلی از بازیگران مهم است. به هر حال مخاطبان بیشتری در‌ماه رمضان پای تلویزیون می‌نشینند و این حجم گسترده مخاطب باعث می‌شود بازیگر زودتر شناخته شود. خدا را شکر من همیشه برای‌ماه رمضان سریال داشته‌ام. وی درباره وجوه تربیتی سریال مادرانه گفت: برای همه عوامل این سریال، توجه و تأکید بر وجوه تربیتی بسیار مهم بود. در همین چند شبی که سریال پخش شده بازخوردهای بسیار مثبتی دیده‌ام. مشخص است که وجه آموزشی مادرانه برای خیلی از مخاطبان تأثیرگذار بوده.

کد خبر 223984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز